Gå til innhold

hva gjør dere med bilen om vinteren?

Ranger emnet


ca(2)

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva skal gjøres?

 

Har en BMW e30 325i som ikke har blitt behandlet pent av sist eier.Er en del småbulker, vært motorbrann i den, bilen har vært forsøkt stjålet ett par ganger,så den har fått litt juling. Men har hittil bytta motor,til en som har gått 130000.Så ikke så alt for mye, har kjøpt inn styling,motoren skal tas en gang til med bytting av alt av pakninger og slitedeler. Bananeksos skal på. Bilen skal heises og understell slippes ned,for og ta hele bilen under. Hellakkering skal gjøres. AC skal inn. Servo må på. Og masse annet diverse. Bilen er en 86 modell,og sist eier har pelt ut det lille ekstrautstyret som bilen en gang hadde. Så derfor jeg kjøpte den,syns rett og slett synd på bilen. Men med litt pleie skal den nok bli så god som ny ;)

 

\\Dalern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en BMW e30 325i som ikke har blitt behandlet pent av sist eier.Er en del småbulker, vært motorbrann i den, bilen har vært forsøkt stjålet ett par ganger,så den har fått litt juling. Men har hittil bytta motor,til en som har gått 130000.Så ikke så alt for mye, har kjøpt inn styling,motoren skal tas en gang til med bytting av alt av pakninger og slitedeler. Bananeksos skal på. Bilen skal heises og understell slippes ned,for og ta hele bilen under. Hellakkering skal gjøres. AC skal inn. Servo må på. Og masse annet diverse. Bilen er en 86 modell,og sist eier har pelt ut det lille ekstrautstyret som bilen en gang hadde. Så derfor jeg kjøpte den,syns rett og slett synd på bilen. Men med litt pleie skal den nok bli så god som ny ;)

 

\\Dalern

 

dårlig behandling av BMW burde vært straffbart

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M'en er trygt parkert for vinteren.

Men 324'en må nok ha seg noen turer i vinter når eg får til motoren igjen. Men det begrenser seg litt for den og da, siden eg har en Skoda Pickup til "daglige gjøremål"

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår