Solid Audio Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg setter bilen i garasjen den dagen saltbilen har vært forbi. Jeg har ikke vinter dekk til den og skal ikke kjøpe heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weitec Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 setter på vinterdekkan og skrur opp bilen til den har god klaring fra bakken:) fint med coilovers da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Vinterdekk, orginal fram og bakfanger.... Dessuten har jeg Sirævva! :hammer Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 setter på vinterdekkan og skrur opp bilen til den har god klaring fra bakken:)fint med coilovers da. Hvilken BMW har du? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Prøver meg med dette, går ikke det, så får jeg skru opp bilen litt.. :) GT-leppa får vente til etter vinteren.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 kjører 1,3L lada om vinteren, og bruker tiden bilen står til og pusse småfeil:) I vinter blir det total oppussing av bmw'en også,så den får det kos i vinter ja:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca(2) Skrevet November 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 kjører 1,3L lada om vinteren, og bruker tiden bilen står til og pusse småfeil:) I vinter blir det total oppussing av bmw'en også,så den får det kos i vinter ja:D hva skal gjøres? Siter Kjører Aprilia RS 125 for øyeblikket, fulleffekt! Ønsker BMW 325/328 E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 hva skal gjøres? Har en BMW e30 325i som ikke har blitt behandlet pent av sist eier.Er en del småbulker, vært motorbrann i den, bilen har vært forsøkt stjålet ett par ganger,så den har fått litt juling. Men har hittil bytta motor,til en som har gått 130000.Så ikke så alt for mye, har kjøpt inn styling,motoren skal tas en gang til med bytting av alt av pakninger og slitedeler. Bananeksos skal på. Bilen skal heises og understell slippes ned,for og ta hele bilen under. Hellakkering skal gjøres. AC skal inn. Servo må på. Og masse annet diverse. Bilen er en 86 modell,og sist eier har pelt ut det lille ekstrautstyret som bilen en gang hadde. Så derfor jeg kjøpte den,syns rett og slett synd på bilen. Men med litt pleie skal den nok bli så god som ny ;) \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 Har en BMW e30 325i som ikke har blitt behandlet pent av sist eier.Er en del småbulker, vært motorbrann i den, bilen har vært forsøkt stjålet ett par ganger,så den har fått litt juling. Men har hittil bytta motor,til en som har gått 130000.Så ikke så alt for mye, har kjøpt inn styling,motoren skal tas en gang til med bytting av alt av pakninger og slitedeler. Bananeksos skal på. Bilen skal heises og understell slippes ned,for og ta hele bilen under. Hellakkering skal gjøres. AC skal inn. Servo må på. Og masse annet diverse. Bilen er en 86 modell,og sist eier har pelt ut det lille ekstrautstyret som bilen en gang hadde. Så derfor jeg kjøpte den,syns rett og slett synd på bilen. Men med litt pleie skal den nok bli så god som ny ;) \\Dalern dårlig behandling av BMW burde vært straffbart Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 1, 2005 Rapporter Share Skrevet November 1, 2005 dårlig behandling av BMW burde vært straffbart Enig i det. Skjønner ikke hvordan folk kan gjøre sånt mot en bimmer engang :\ \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_325 Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 E30'n er satt bort for vintern....har nok som skal gjøres... er en sliten fransk skit som får gjøre nytta til sommern er her igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osten Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 dårlig behandling av BMW burde vært straffbart Dalern.. Kjøpte ikke tilfeldigvis den kjerra i sandefjord?? hørtes veldig kjent ut den historien om den bilen der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Hold dere til topic. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 Dalern.. Kjøpte ikke tilfeldigvis den kjerra i sandefjord?? hørtesveldig kjent ut den historien om den bilen der.. Ikke i sandefjord. Men i Halden. hvordan det? For alt jeg veit kan den jo komme fra sandefjord før halden. Det er ikke umulig! \\Dalern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 6, 2005 Rapporter Share Skrevet November 6, 2005 M'en er trygt parkert for vinteren. Men 324'en må nok ha seg noen turer i vinter når eg får til motoren igjen. Men det begrenser seg litt for den og da, siden eg har en Skoda Pickup til "daglige gjøremål" Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg