viper Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Min trofaste vinterbil undet tak. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Min vinterbil: [/img] Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hadde en _HELVETTES_ kjøretur fra Tromsø til Bodø: Med så lite klaring i hjulbuen hadde jeg en episode der jeg kom i en sving med en hump omtrent midtveis, hjulene subba i snøen, ble bremsa, og jeg fikk en powerslide som ikke ligna grisen! Lå nesten 90 grader på veien, i ca 100km/t. Var rimelig sikker på at det kom til å gå til helvette med et svært smell og var klar til å kaste meg mot passasjersia for å ikke få vinduet, sidekollisjonsaribag'en og skogen i trynet om bilen fløy ut til venstre slik det så ut til. Klarte med ratting og gassing av en anna verden å holde bilen på veien. Måtte stoppe etterpå å roe nervene, var pissredd... På bildene var jeg i en tunnell en plass før Skarberget for å få ut snøen. Det var pisskaldt og jeg missa ferga. Mellom Narvik og Ballangen var det bare brøyta på den ene sia av veien så jeg måtte ligge i motsatt kjørebane. Når jeg møtte en bil var det ned i 40km/t og vasse ut på dypsnøen i mitt kjørefelt... Møkkatur, rett og slett. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Skulle lagt ut bilde av bilen i snøen, OM VI BARE HADDE FÅTT ET JÆVLA SNØFNUGG HER!! Kjipeste vinteren på lenge dette her, hadde vel noen få dager med snø, ellers har det vært vått eller tørt. Hadde ikke trengt å ta av sommerfelgene jo... :( Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Bloførtien i garasjen. Dårlig bilde, skal se om jeg ikke får digitalkameraet opp å gå. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hadde en _HELVETTES_ kjøretur fra Tromsø til Bodø: Med så lite klaring i hjulbuen hadde jeg en episode der jeg kom i en sving med en hump omtrent midtveis, hjulene subba i snøen, ble bremsa, og jeg fikk en powerslide som ikke ligna grisen! Lå nesten 90 grader på veien, i ca 100km/t. Var rimelig sikker på at det kom til å gå til helvette med et svært smell og var klar til å kaste meg mot passasjersia for å ikke få vinduet, sidekollisjonsaribag'en og skogen i trynet om bilen fløy ut til venstre slik det så ut til. Klarte med ratting og gassing av en anna verden å holde bilen på veien. Måtte stoppe etterpå å roe nervene, var pissredd... Møkkatur, rett og slett. Altså, selv om du er dum nok til å kjøre i 100 km/t på såpass snøbelagt vei, skal du være bra korka for å hoppe over i passasjersetet når du napper i brekket og det holder på å gå galt :) Du brukte vel ikke belte heller? :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Altså, selv om du er dum nok til å kjøre i 100 km/t på såpass snøbelagt vei, skal du være bra korka for å hoppe over i passasjersetet når du napper i brekket og det holder på å gå galt :) Du brukte vel ikke belte heller? :) Akk.. Er du her også. Det var normalt godt vinterføre, på E6, og jeg visste ikke at hjulbuene var fulle av snø. Jeg sku ikke hoppe over dit, jeg skulle legge meg ned, for å ikke få stein og trær og faenskap i trynet når bilen fløy ut med venstresia først. Hvem sa noe om å dra i håndbrekk?! Kjører forøvrig alltid med belte på, airbaggene funker så dårlig uten. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Ja du vet, jeg trykker bare på "Nye Innlegg"... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Min trofaste vinterbil undet tak. åhh!929!!dei e lette på rompa...goe til å drifte på snøen med;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Min vinterbil: [/img] Heisann! Passe strøken den 90`n! Har du noen flere bilder av den? :popcorn Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Endelig ble det vinter.... DET kaller jeg vinterbilde ja! hvilken gærning var det som turde ta det bilde?? hehe Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Tok to (dårlige) bilder på Lygna isted; Link.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Tok to (dårlige) bilder på Lygna isted; Link.. ah at du ikke kom med de bildene litt før, fikk jo årets første julesteming nå jo :peace: Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ah at du ikke kom med de bildene litt før, fikk jo årets første julesteming nå jo :peace: Hehe, ikke verst.. :) Det ene (og en haug andre) ble litt uklare da jeg hadde problemer med å holde kameraet stabilt i kulden.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 et bilde av min, dårlig kvalitet og dårlig med julesteming. Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg