Xantera Skrevet Oktober 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Eieren bor på Møllenberg ja! Rett ved siden av meg...Blir like "opphissa" hver gang jeg ser den jeg!:) Han er forresten en VIP person her i byen, så bilen blir brukt til alt mulig av VIP kjøring...Blant annet kjørt rundt på Robbie Williams (arrester meg hvis jeg tar feil...var i allefall en kjent stjerne) Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er ikke det bilen til han Kaliber Gym typen da? Xantera: Holder sikkert med èn gang... ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Eiern av bilen driver Dekkspectrum i fossegrenda, har tidligere jobbet hos Sharif og er på ingen måte noen VIP i trondheim... selges for 780000,,, ikke 1,3 mill som tidligere antydet.. 780 er jo en overkommelig sum når man driver firma og er en småkjeltring :P Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Fy faen.... Cute...:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Den der har jeg sett mange ganger:D har ligget bak den en gang før å :driving Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Så den kjøre gjennom H,vik i sommer, for en LYD :D og tok det SAAAAAAAAAAAAAKTE over fartsdumpene ja :P men bilde(ne) fungerer ikke Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er ikke det bilen til han Kaliber Gym typen da? Xantera: Holder sikkert med èn gang... ;) Sorry...Så ikke at jeg posta den 2 ganger... Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Eiern av bilen driver Dekkspectrum i fossegrenda, har tidligere jobbet hos Sharif og er på ingen måte noen VIP i trondheim... selges for 780000,,, ikke 1,3 mill som tidligere antydet.. 780 er jo en overkommelig sum når man driver firma og er en småkjeltring :P Feil å si at han er VIP kanskje, men han har kontakter med sjefen for Trondeims største plateselskap...(dattra til sjefen bor i lag med meg)Således han fikk den kjøringa for en eller anna VIP fyrn! Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Finnes det en lignende ny 5-serie i byen også? Jeg syns denne 5-serien er jævli stygg, men det kan jo godt være at det er denne jeg ser ganske ofte :) Nei, jeg er ingen bmwfan, men innrømmer at mange bmw'er kan være tøffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Faktor Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 selges for 780000,,, ikke 1,3 mill som tidligere antydet.. :P Nå skal det nevnes at 1.3 millioner var prisen eieren fortalte meg han hadde lagt den ut til. Så jeg har ingen garanti for at det stemmer. . . Samme gjelder effekten på 400hk. Men når han startet opp den doningen inne i vaskehallen der, så trodde jeg glatt på begge! Det må høres!!! Det finnes ikke ord for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Ja det er god lyd i den bilen. Kjørte bak den fra Stjørdal til Trondheim en gang i høst. Følte meg nesten som en forelsket fjortis da jeg tok opp vinduet på gløtt for å høre hvordan den dro på ut av bomringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Syk lyd i de derre... ble passert på Autobahnen av en slik i sommer... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 så den idag, Aldri sett noen brukt så lang tid over ei fartsdump noen gang :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Er vel en tråd om den fra før, gamle bilen til Sharif... ;) Er forresten 22" felger på sommeren hvertfall... Kom til å tenke på no, uansett hvem som kommer til å kjøre denne bilen kommer Sharif til å få cred's for den ;) Tross alt han som fiksa bilen? Det er det som er det digge å ved lage pervers bil selv, navnet ditt vil alltids følge bilen ;) Hehehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet November 4, 2005 Rapporter Share Skrevet November 4, 2005 Kaliber Gym duden sin denna ja.. Finn.no En sinnsyk slede! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg