M4rTiN Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Nå har det seg da slik at overhodene i familien min har en Golf II. Vet ikke noe med om den. Men spoileren bak er en liten søt en av plastik, og bak denne har det da dannet seg rust. Noe vi selvfølgelig vil bli kvitt. Det finnes ingen skruer eller lignende på bagasjelokket som er til spoileren. Og siden vi ikke vet hvordan den er festet, har vi ikke lyst til å dra og slite i den. Takk for alle svar. Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 skjedd det samme på min.. du åpner luka, og der er det noen gummi"knotter".. skru ut de, så ser du skruene.. hvis det er samme spiler som jeg har da! :p lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Kan ta bilde av spoilern i morra. I dagslys. Som de fleste kanskje vet, så har vi fått mørketiden tredd over ørene i disse tider :P Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
entane Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 hehe.. er det en sånn som går opp hele luka? som er festet me teip elns og skruer nederst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Er det sånn stygg som jeg hadde på min da jeg kjøpte den? Min var kke festa så veldig bra... Var festa med gipsskruer tvers gjennom luka, så den var rusta i stykker... Jeg kjøpte ny luke for 600,- på høgger'n (julepris) og nå er det jo snart jul så kanskje du også får noe :) Men hvis din er festa på riktig måte, så er det bare å ta av de gummitappene på innsiden som entane sier... Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M4rTiN Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hehe.. er det en sånn som går opp hele luka? som er festet me teip elns og skruer nederst? Den går ikke over hele luka. Bare sånn søt liten akurat under bakruta. Siter Saab 9-3 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 kjøpe ny luke? 400 + frakt... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Har du tatt av dekselet på baksiden av luka og tittet etter skruer? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg