Gå til innhold

Motorbytte i Corsa B

Ranger emnet


GolfAndreas

Anbefalte innlegg

Bygge om til skiver er vell en grei jobb.

Har gjort det på begge corsa-a bilene mine.

Ene settet kjøpte jeg direkte fra M-tech det andre laget jeg selv.

 

Har foresten laget alt til ombygg for c20xe selv til min corsa-A

 

men i det kittet er det komplett med aksler og nav, hvis du ikke har funnet ut det da..

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygge om til skiver er vell en grei jobb.

Har gjort det på begge corsa-a bilene mine.

Ene settet kjøpte jeg direkte fra M-tech det andre laget jeg selv.

 

Har foresten laget alt til ombygg for c20xe selv til min corsa-A

 

men i det kittet er det komplett med aksler og nav, hvis du ikke har funnet ut det da..

 

Derfor jeg skal få deg til å bygge om neste bakakslingen min. hehe For jeg synes det var noe skikkelig dritt. Spes å få det rett...hehe Men nå sitter de der.

I vinter blir det nokk hydraulisk håndbrekk på meg for den orginale driten er ikke noe å satse på.

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den leeenge. Men ville teste att alt holdt med "bare" 270hk + att jeg ikke har hatt tid til å skru på bilen det siste halve året. I vinter blir det nokk radikale forandringer. Med ny vinge bak, ny bakfanger, ny eksos, litt innvendig snacs og muligens metanol motor....hehe

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom drivaklingene til m-tec ryker, er det bare å ringe,skjelle å få nye. Livtids garr, dersom kvittering.

 

Med tanke på prisen til m-tec, så er ikke prisen til mwi så stiv. Skal fraktes og tolles m.m. Nederlenderen er noe overarbeidet for tiden, så ting går ikke så jekla kjapt. Har bygd skivebrems på min nå, er ikke så veldig vanskelig. Aldri sveist noe særlig før, så fikk start hjelp av en kompis. Dersom du skal begynne med en ombygning, er det like greit å kjøpe hele settet. Passer beint på. Eneste som kan murre litt, er driv hjul på veiv til dynamo ol, mot vang.

Ellers så er det bare å ruse i gang, med håret i off side!

Om du har noen problemer med å få fatt i Mr. keilen hos mwi, gi meg en lyd, så skal jeg vekke han.

O.J.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår