wildkin Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 tipper du har lest feil opptil flere ganger. For det første sa jeg at jeg akkurat var ferdig med å bygge om til skiver bak på min, og for det andre sa jeg at det kitet kosta 1300. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAndreas Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 ops, jaja 1300 da ^^ men det er snakk om dette kitet (c20xe, karosseritype en eller to), for det koster jo 7-8000... http://www.mwi.no/index.php?cmd=prod&mrk=1&mod=7&cat=2#mName Siter Burn rubber, not your soul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bygge om til skiver er vell en grei jobb. Har gjort det på begge corsa-a bilene mine. Ene settet kjøpte jeg direkte fra M-tech det andre laget jeg selv. Har foresten laget alt til ombygg for c20xe selv til min corsa-A men i det kittet er det komplett med aksler og nav, hvis du ikke har funnet ut det da.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Bygge om til skiver er vell en grei jobb.Har gjort det på begge corsa-a bilene mine. Ene settet kjøpte jeg direkte fra M-tech det andre laget jeg selv. Har foresten laget alt til ombygg for c20xe selv til min corsa-A men i det kittet er det komplett med aksler og nav, hvis du ikke har funnet ut det da.. Derfor jeg skal få deg til å bygge om neste bakakslingen min. hehe For jeg synes det var noe skikkelig dritt. Spes å få det rett...hehe Men nå sitter de der. I vinter blir det nokk hydraulisk håndbrekk på meg for den orginale driten er ikke noe å satse på. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 haha ja om mine ble rett skal jeg faen i meg le :P forbanna møkk spørr du meg :fire: Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Tror nok corsa a blir min prosjekt bil... I samme stil som KIV... Men syns du burde få i den andre motoren snart....;) Du har da hatt den en stund? Trodde nå den var i boks da jeg leste om deg i Gatebil... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2005 Har hatt den leeenge. Men ville teste att alt holdt med "bare" 270hk + att jeg ikke har hatt tid til å skru på bilen det siste halve året. I vinter blir det nokk radikale forandringer. Med ny vinge bak, ny bakfanger, ny eksos, litt innvendig snacs og muligens metanol motor....hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Hvor tykke er Drivakslingene dine egentlig...? Er ikke redd for att de vrir/seg knekker ved dragracing da...? Eller spinner det bare...? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMCOJ Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Dersom drivaklingene til m-tec ryker, er det bare å ringe,skjelle å få nye. Livtids garr, dersom kvittering. Med tanke på prisen til m-tec, så er ikke prisen til mwi så stiv. Skal fraktes og tolles m.m. Nederlenderen er noe overarbeidet for tiden, så ting går ikke så jekla kjapt. Har bygd skivebrems på min nå, er ikke så veldig vanskelig. Aldri sveist noe særlig før, så fikk start hjelp av en kompis. Dersom du skal begynne med en ombygning, er det like greit å kjøpe hele settet. Passer beint på. Eneste som kan murre litt, er driv hjul på veiv til dynamo ol, mot vang. Ellers så er det bare å ruse i gang, med håret i off side! Om du har noen problemer med å få fatt i Mr. keilen hos mwi, gi meg en lyd, så skal jeg vekke han. O.J. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Vet flere svensker har hatt problemer med drivakslingene sine (m-tech) når de har kjørt drag. Men jeg har sellholm aksler. Så tror nokk de holder... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Lager sellholm på mål eller...? Og hva er prisen på de i forhold til M-Tech? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 Prisen er 5-6 ganger det samme som m-tech. Jeg hadde flaks og fikk tak i noen som skulle i en corsa som ble vraka fra sverige. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 En bra motor for ca 5000kr. og en gearkasse for ca 2000 5trins. Får noe billigere og noe dyrere. Motor har dem hos Borg bildemontering. ;-) en bra 2.0 16v for 5000 ?? hvor? jeg kjøper! har bare sett irundt 7-12000 jeg.. da snakker vi org motorer ja Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Sverige feks. Får du 2.0l 16v til 5000t. Her i norge må du nokk opp rundt 7-10 lapper hos en hugger. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg