Pokerfjes Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hallo! Jeg har en polo-91 med aav motor. Men så har jeg fått det problemet at det er rusta hull i tanken. Så lurte jeg på om denne bensintanken er den samme som i en 85mod(kjøpte en brukt tank her om dagen) eller er de forskjellige? Har ikke tid til feilbytting( zzzz ) så hvis noen vet så er det konge! takk for svar! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Sjekk de to delenr her http://etka.auto2.ru/?lang=eng Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 hipp hurra! jeg hadde kjøpt feil!! yes :mad: Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Aaaah.. Den er kjip! Sikker på at det bare ikke er dårlig passform a, jeg slet greit med min! Argh! Du får vel bytta den?:) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg