Vomaz Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg kjøpte ikke bil til dama, men hun hadde volvo 340 som bruksbil, men så ble hun lei å gikk over til Volvo 240 med b230k motor *ok forbruk dersom man ikke får kluss med vakul* men ta nå å se på forbruk å hva du trenger av "utstyr" før du kjøper bil;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Kjøp det nyeste du finner, til høgeste pris du vil gi.. Da ender du sikkert opp med en huyndai eller kia fra midt på 90-tallet og da har du brukbar bil, med grei sikkerthet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vel, jeg kjører selv en Peugeot 106 1.1 Midnight blue. Bilen har hele 60 gamp å rutte med, men tro det eller ei, bilen er ganske hissig på sin måte. Bilen veier ikke mer enn 780 kg. Problemet med slike små biler er at du er er garantert til å stryke med hvis du kolliderer med noe som er litt større enn en moped! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Kjøp det nyeste du finner, til høgeste pris du vil gi.. Da ender du sikkert opp med en huyndai eller kia fra midt på 90-tallet og da har du brukbar bil, med grei sikkerthet:) Grei sikkerhet i en Hyundai Accident? Man kan jo lage hull i døra med et hogg med en brødkniv jo. Og kjøpe koreansk bil er som og kjøpe Rolex klokke i syden, det er bare en etterligning av ekte vare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Grei sikkerhet i en Hyundai Accident? Jeg har taka med Accent i 80 km/t og jeg lever fortsatt. Heller Accent enn en bil av samme størrelse fra 80-tallet i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 bra med respons her :) mange brae forslag ja :) hadde det vært opp til meg hadde det blitt en bmw, e30 325, for de er gøy, er frelst bmw fanartiker... men tviler på skillsa til dama med bakhjulstrekk.. damer har forhjulsdrit gener innebygd :) sleng med rompa, ja da slipper man gassen og bremser !!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hvordan bil vil hun ha, da? :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 spør du hun så svarer hun: en bmw med forhjulstrekk... :) hadde økonomien værtbedre (nettopp bygd hus) så skulle det blitt en bmw 1serie, de virker råe :) er det opp til meg så skulle det vært en strøken golf1/2 gti... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 mange biler å velge i, hadde jeg kjøpt bil til dama ville jeg kjøpt en driftsikker bil, noen merker du vil helst styre unna? Kan jo se på mondeo mk1, dem er ganske billige, mye bil for penga, driftsikker, gode kjøreegenskaper, 2l bruker lite bensin og har bra motor, kollisjonspute, god plass, men vet jo ikke helt hva du er ute etter... bare et forslag Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Flere enn meg som har lagt merke til at hver eneste gang noen ber om råd angående kjøp av bil, så prøver alle vi andre å prakke på de "vårt" merke? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Flere enn meg som har lagt merke til at hver eneste gang noen ber om råd angående kjøp av bil, så prøver alle vi andre å prakke på de "vårt" merke? :hammer no shit sherlock!hehe..kjøpt deg merce...da blir dama fornøyd!dama mi er iallefall fornøyd med w124! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ser alle anbefaler biler av "sitt" merke. men man får jo mange greie sedaner fra japseland fra begynnelsen 90-tallet til den prisen, og jeg ville heller foretrukket dette fremfor en liten "konebil" fra 80-tallet. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Spør dama hva hun kunne tenke seg da... Og svarer hun BMW med forhjulstrekk sier du bare at det ikke finnes og at du helst hadde sett at hun var litt seriøs når du skal punge ut med flere titusener av kroner til bil til henne :) Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 men er det bmw med forhjulstrekk hun vil ha så er jo audi midt i blinken ;) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Du får jo BMW med firehjulstrekk, kanskje det kan være noe for henne? Vet ikke om de ligger innenfor prisklassen, menmen.. Ellers, micra/polo/sunny/++ finnes masse forskjellige konebiler.. Skal gå an å få tak i en 90mod+ sikker konebil så lenge man ikke er kresen på antall dører og motorstørrelse. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg