Mr_Ford Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 her har du et dårlig et av meg men skal ta flere nå *edit flere* Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 OT: hvem spill er den sierra`n der fra? hellothere Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 OT: hvem spill er den sierra`n der fra? hellothere Spillet det var snakk om på hele forrige og litt denne side, Racer. Det sto til og med link til hvor man laster ned spillet (lovlig og gratis). Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Drifte bilder Driftebilder i ett ord, takk! cheers Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 i racer mappa på cars men du må passe på at når du extracter så må du ha en folder og fila til bilen etterpå altså eks. ford mustang som mappe navn inne i cars folderen og i mustang mappa skal du ha fila til bilen men når du extracter dem så blir det som regel for eks. mustang mappe og inni enda en som heter ford mustang og så kommer filene da tar du den mappa som har filene og putter i cars mappa så dem funker skjønte du? HÆ?? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 OT: hvem spill er den sierra`n der fra? hellothere Kremt, kremt. HVEM spill?!? Siter "You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30. -M3 E30 Sport Evo '90 -E30 316i Sedan '91 -242L '76 B23 ([X] Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 HÆ?? greit du går til racer mappa trykker på mappa som heter data så på mappa som heter cars og inni der extracter du den fila or whatever du har lasta ned og putter inni cars mappa MEN noen ganger så er det undermapper i den fila du har extracta og da funker den ikke så da må du ta og åpne for eks. mustang mappa som du da har extracta og da hvis det har blitt undermapper blir det for eks sånn her mustang-fordmustang69-og fila til bila så tar du å trykker på mappa fordmustang69så trykker du ctrl+x så går du tilbake til cars mappa og trukker ctrl+v voila så har du biler som funker! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 vise dere litt røyk jeg og da, blidet ble litt rart og uklart men skit au damndamn Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 AE86 240Z 4WD drifting Formel 1 drifting M3 drifting. Litt utenfor er bare gøy Golf 1 drifting :rolleyes: 205 drifting, på grus GT40 drifting Og Silvia drifting Ingen av bildene viser at jeg kan drifte da. For alt dere vet kan jeg jo bare trykke på håndbrekket. :P Men de fleste er faktisk litt kontrollerte, og bare bildene ser bra ut gjør det jo ikke noe :rolleyes: Men jeg må nok anskaffe LFS, ser heftig ut. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Men jeg må nok anskaffe LFS, ser heftig ut. kan si det samme ang. GT4... ser heftig ut, men det krever både TV og PS2 :hammer Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Prøvde på noe nytt nå, men det er vansklig da: Synes det ble litt tøft :cool: Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Oktober 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2005 ikke verdens feteste bilda men duge vell kansje :) ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er noe feil med LFS her.. Får ikke orntlig røyk.. Og om jeg får det blir det sånn grønnfarge på den.. Men her er noen driftebilder fra i dag: Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Det er noe feil med LFS her.. Får ikke orntlig røyk.. Og om jeg får det blir det sånn grønnfarge på den.. røyken kommer ikke av seg selv. Det krever varme dekk og mye friksjon. Grønnfargen kan komme av 16bit i stede for 32bit fargedybde. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Dorf: Stilig med en Hafsengen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg