Gå til innhold

knust blå honda crx del sol m. stor vinge kristiansand

Ranger emnet


golfnos

Anbefalte innlegg

er en fra søgne området. utenfor kr.sand.

 

sett han i det siste rundt forbi i byen osv.

i går så jeg han igjen et par ganger. I dag i 2-3 tiden hørte jeg høyt turtall utenfor jobb i vågsbygd, og ca 30 minutter etter sykebiler og politi.

 

på vei hjem fra jobb kom 2 Falken biler. en med kran og en med bilen på planet.

 

kjørte etter og fikk se at fronten er total knust, og side døren knust og presset !!! INN i MIDTkonsollen!!! Politi mente det gikk "greit", men reiste opp på sykehuset ettersom jeg har "snakket" litt med eier på treff osv..

 

På sykehuset var det ikke mye info å hente med mindre man hadde fullt navn osv..

 

HJELP!! noen som har fullt navn osv??

 

BILDER fikk jeg ikke lov å ta pga blod osv....... :shake :(

 

Hilsen Svein, som tenker på de andre i bil miljøet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen har PX skilter.... Fin med lexus lykter osv.. var en meget pen bil, om vingen hadde vært redusert..

 

fikk som sagt ikke noen anelse fra de på sykehuset, men tror ikke det gikk bra..

 

på bilen kunne det se ut som om han blir lam fra magen og ned om han overlever, eller lever lenger i det heletatt....

 

tar gjerne jobben med å gå med blomster til han i så tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke denne eller....? Dette er gammelt bilde, har hatt TSW Volcano i 2005...Svingen_delsol.jpg

 

 

var litt lysere i fargene. tror det var vti uten å si det med sikkerhet.

 

større vinge. lik den doble "f&f" vingen. snakket med et par som bor i nabolaget hans,men ingen har "hørt" noe nytt..

 

når det er en større ulykke som dette er det rart jeg ikke finner det i fevennen( lokal avisen).. HMMM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner han typen litt.

 

Er wings west styling og Erebuni vinge. Samme vinge som en av de RX7'ene i byen har.

Er orginal honda blå farge på den.

 

Noen som vet noe mere om hvordan det gikk med han?

 

Finner heller ikke noe på nettet om ulykken... Blir litt bekjymret jeg...

Axel S.

[ ] Civic VTi 93'

[ ] Accord Sport 03'

[x] 200sx s14

[x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk visst forholdsvis bra med sjåfør og passasjer... står visst om det i avisen.

 

Vannplaning eller noe. Var visst litt utrolig mtp hvordan bilen så ut. Godt at de overlevde. :)

 

 

hvis du har hørt det gikk bra er jo det godt.. sto det bilde også i fevennen?? leita bare på nettet jeg vettu hellothere håper det stabiliserer seg for dem ja, for bilen var ikke mye fin nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår