ekdal Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Er det mulig å fjerne reverse låsen på giret? evt. hvor kan man få kjøpt girkule som er tilbasset reverse lås? dette er trekk opp reverse det er snakk om :P Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kan jo begynne å si hvilken type bil det er eks? På opels "trekkopp" er det bare å raske vekk hele greia hvis du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg er interessert i samme greia. Har en Ford mondeo, og den lift-reversen innskrenker valg av girkule betraktlig :/ Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
__verox__ Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 På Mondeon min låste jeg rett og slett av låsen! slik att den står oppe hele tiden! funker bra hos meg, er en ekstra stopper som hindrer att du mot formodning skal greie å få biln i revers i fart! Og jeg har funnet ut att di fleste girkulene du får kjøpt passer, vis du tilpasser låsen litt! Siter Ford Mondeo GLX 2.0i 94-mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg