Grytten88 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Her begynner vi å snakke einser her er foresten min Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Den brune er ihvertfall skikkelig rå! Sett flere bilder av den før. Den med Rallyefronten var ikke noe pen. Og den med Schmidt TH-line felgene var litt for mye breddet etter min smak. Bredding blir ikke riktig på en einser. Ihvertfall ikke så mye. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grytten88 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 enig! syntes det er finere når man bare valser.. men det er jo en meget spesiell bil, liksom en helt "ny" lock på einser jetta. så han skal ha bra med skryt for det.. Siter Jetta Einser 16V kr VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta85 Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 syns det er stilig, jeg :klovn: Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Tøff den brune:D Den bredda var grusom.. hadde vært feit uten bredding.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast240 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 her e min pus ka dokke trur om dinna ving Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ikke for å være frekk, men hverken vingen eller resten av stylinga passa i det hele tatt. Desverre, det var min mening. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Ikke for å være frekk, men hverken vingen eller resten av stylinga passa i det hele tatt. Desverre, det var min mening. Massern, du må ikke være så slem. Bilen ble perfekt med den vingen, perfekt harry. Til og med små speil. Wohoo. 2fast240, du må beholde vingen ulakkert. Liker du forresten RS-front, siden du har RS-fanger på 240en også? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Du sier kanskje noe der, Eirik. Jeg var nokså krass i min uttalelse så jeg nå. Men smaken er det ingen som får gjort noe med, desverre. Og BTW, ulakkert styling liker vi. Ehm.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast240 Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 Massern, du må ikke være så slem. Bilen ble perfekt med den vingen, perfekt harry. Til og med små speil. Wohoo. 2fast240, du må beholde vingen ulakkert. Liker du forresten RS-front, siden du har RS-fanger på 240en også? Eirik sette rs front på 240 for den første eg hadde på jettaen greide eg å huke i ein stein so greide eg å kjøre over den. sette den på 240 for e har aldri sett noko me de. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det var kjekt å høra :) at eg ikke har ødelagt den. Ahh! :( Savner den dypt, vil du selge den tilbake eller? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ahh! :( Savner den dypt, vil du selge den tilbake eller? Alt er til salgs. Det er kor mye du betaler som avgjør det. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Tilfeldige mobilbilder av Jettan min på god veg til ratlook, merkelig med detta vedlikeholdet :wonder: Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noen siste bilder av jettaen min før ny eier kommer og henter den på lørdag :( Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_gunnar Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 slenger ut et jeg og... Siter -ole gunnar- 1987 vw jetta 1,6!! (nylakkert å greier) 1984 vw jetta 1,8 (skrota) 1987 volvo 244 v8 (prosjekt) 1987 volvo 240(delebil) 1985 volvo 240 ( leketøy/vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg