e321 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 lurer på om jeg kan lime en spoiler/vinge på bagasjeromslokket, eller om den må skru's fast? Er vel egentlig mer i bakskjermene den må festes... så vil helst ikke borre hull ;) Funker det med sikaflex? Takker så mye for svar :) Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 monterte min med sikaflex...eller var det frontrute lim det het?vel..sitter iallefall ganske så godt enda.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 lurer på om jeg kan lime en spoiler/vinge på bagasjeromslokket, eller om den må skru's fast? Er vel egentlig mer i bakskjermene den må festes... så vil helst ikke borre hull ;) Funker det med sikaflex? Takker så mye for svar :) Mvh Espen etter effaring så ville eg heller brukt "Tec 7". den er fin å jobbe med, griser ikkje så mykje, henger godt og herder fortare enn sikaflex. frontrutelim har eg ikkje prøvd men har hørt at det og funker veldig fint. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 marin teknik funker faktisk jævlig bra;) Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Takker for svar, folkens :) Så det går bra og lime den på da altså? vinga ligner vel på Rieger infinity vinga... hvis noen vet hvordan den ser ut? Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Sika og liknende blir veldig permanent da, kjipt hvis den må fjærnes senere. Trur jeg ville skrudd og brukt kun noen flekker med Sika. Ville hvertfall spurt en fagmann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ja, kanskje.. men er dumt å ødelegge 2bakskjermer da? Er billigere å heller pusse de ned å lakkere på nytt, enn å både kjøpe nye+lakkere de :) EDIT: :hammer haha, jeg er lite lur da som vil feste spoileren i bakskjermene :D hehe tidlig i dag... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBandersen Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 ja, kanskje.. men er dumt å ødelegge 2bakskjermer da? Er billigere å heller pusse de ned å lakkere på nytt, enn å både kjøpe nye+lakkere de :) EDIT: :hammer haha, jeg er lite lur da som vil feste spoileren i bakskjermene :D hehe tidlig i dag... men kan du ikke bare sparkle over skurehullene så lakke? blir jo bedre resultat hvis du skal ta spoileren av det enn at du skal pusse store flater først..ville jeg tro hvertfall...kommer ann på hvor glad du er i å pusse også kanskje uhhmmwhat? Siter - 76 Datsun 100a, Bygges opp - 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter - 91 Opel Kadett E, RIP -94 Mitsubishi Galant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Sikaflex sitter som faen. Tror det holder i ca 10 år eller noe. Først da kan det begynne å løsne. En kammerat av meg kjøpte en kadett c til 3k. Der var den ene hjulbuen limt på med sikaflex. Den var begynt å løsne, dvs sparkelen rundt hadde begynt å sprekke, men den var vel 7år gammel.. 79modell.. hehe... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg