Andy` Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Justerbart senkesett ligger klart til å monteres, og skulle vært på i disse dager... Ser ut til at vintern blir å gå til å få tak i nytt topplokk ++ Får vente med stylingen... Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg planlegger at bilen skal overleve vinter'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Nye felger :D Liker stålfelger lite! ;) Siter 92 BMW 325i 94 VW Golf 1,8S [x] 01 Subaru impreza WRX [x] 92 BMW 318is [x] 87 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 BMW Business CD/MP3 i 320d´en, samt vinterdekk. Alpinaen skal få nye Powerflex-foringer, 305mm 750-bremser, short shift, gule Bilstein og stivere fjærer, VDO målere og R-dekk. Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Må bytte en del i bunn på motor, blant annet blokk(sprukket), stempler, lagre, oljepumpe, pakninger, balansere veiv, råder, stempler. Muligens overhale topp. B&M shortshift skal monteres, og i tillegg må jeg ta litt rust under bilen. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg ser for meg en laaang vinter her oppe i nord, og tiden skal fylles med totaloppussing av BMW'n, bygge mere på motoren (målet er 500hk+) Og ikke nok med det, jeg må også tune et_casey's Supra MKIV litt mer, og bytte til manuell kasse, da 600 hk ble for meget på automat'n! :) Målet der er 750hk.. Blir nok å lage en prosjekt tråd med begge bila i samme tråd.. cheers Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 planen er gjennomført, og heter fuelcell fårstår jeg deg rett, så skal du fylle bensin på i bagasen?? er dette lov?? jeg "luftet" noen ideèr om på fylling i bagasjen, ved å bare snu bensin tanken (som står i bagasjen org.) men da komm det innlegg om at det ikke var lov o.s.v. hvet du noe om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg