Gå til innhold

Cereal: Volvo 850 T5 95mpd

Ranger emnet


Cereal

Anbefalte innlegg

ser ut til at det blir gule justerbare koni og 40mm fjører på bilen..

kjøper senkesett pakkene som blir solgt på bcb.no..

så gjenstår det å se hvilken felger det blir, men det er mulig det blir noen ASA Imola 8x18" felger..

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

T5 ja :) fett bil.gjør jo nesten ingen ting at det er forhjulstrekk på den.den er jo så barsk for det:) smell opp turbo trykket litt på den da. men OPS. har hør av en god venn av meg som har 850 han har gjort det meste man kan gjøre med en slik bil.han er 850 :) han sa til meg at ved 180 000km så er ikke den T5 motoren så veldig #fresh# vis du skjønner hva jeg mener.sefølgeligt kommer det jo helt an på hvordan bilen har blitt behandlet av forige eiere.hørtes jo bra ut at du hadde service hefte for 4-5år tilbake i tid på den:) KUL BIL :)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T5 ja :) fett bil.gjør jo nesten ingen ting at det er forhjulstrekk på den.den er jo så barsk for det:) smell opp turbo trykket litt på den da. men OPS. har hør av en god venn av meg som har 850 han har gjort det meste man kan gjøre med en slik bil.han er 850 :) han sa til meg at ved 180 000km så er ikke den T5 motoren så veldig #fresh# vis du skjønner hva jeg mener.sefølgeligt kommer det jo helt an på hvordan bilen har blitt behandlet av forige eiere.hørtes jo bra ut at du hadde service hefte for 4-5år tilbake i tid på den:) KUL BIL :)

 

har service hefte siden bilen var ny, men kvitteringer på alt som er kjøpt til bilen siste 5 årene..motoren virker jo ganske "fresh" da, tror turbotrykket er på 1,2

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår