thordarson Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Originally posted by thordarson hehe du ass:D Denne golfen er ikke lik noen andre iallefall.:D :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 okai. på den siste golfen der støtter jeg ford karen. men en ting. fuck ford. aka fordferdelig. :D neida. ikke starte noe krig mellom vw og ford :D enjoy your car. you're driving it. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 Her er min bil da Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 SWIDISH POWER! Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 .. og norsk bil? :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 åssen skulle jeg ellers få oppholdt meg i landet? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by swidish vr6 åssen skulle jeg ellers få oppholdt meg i landet? synes det der liknet veldig på en golf produsert etter 1992 jeg.. Bilforumet.net > Bil Typer > Volkswagen > Golf II/ > Show me your GOLFS Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Da er det såfall ikke Swedish Power! Ikke er den norsk heller forsåvidt. Tysk, eller der hvor motoren ble satt sammen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 er stolt av den vet du, prøver å vise meg fram... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 Originally posted by SpeedWell Da er det såfall ikke Swedish Power! Ikke er den norsk heller forsåvidt. Tysk, eller der hvor motoren ble satt sammen! hadde det nå vært noe å vise frem.. :) mkIII.. ballong =) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 swidish power er jo fordi føreren er svensk Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Stavas Swedish med E Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by Polizei Stavas Swedish med E det er jo swidish Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Sweden, Swedish. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Originally posted by SpeedWell Sweden, Swedish. SWIDISH!!! det er en greie som henger igjen.... Greit?? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg