Ayapuri Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 BTW.fargen på bilen min..er den veldig sjelden ellerno? jeg har aldri sett den på en golf før..kun et par jettaer jeg har sett den på. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 jeg har sett noe lignende farger jeg men det er sjelden vare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 kan finne fargekoden etterpå.. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Oktober 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2003 Min gode og trofaste 84-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 masse digge golf'er her ja namnamnam Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Oktober 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2003 Her min... kjøpte den for 2 mnd siden eller noe sant. men har ikke hatt råd til å gjøre noe med den ennå. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Her et bilde av mitt nye prosjekt da. har bygd om grillen og litt småting. ligger masse bilder og info på http://privat.bluezone.no/remster blir snart flytta. men funker litt til. her er bilde av grillen og fronten som den er nå. litt møkkete bil. jeg vet. gi komentarer på grillen da. si om du liker den eller ikke. begrunn gjerne svaret litt. og ikke bare si DEN ER FÆL. feks. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 noen av dere kan kanskje huske å ha sett den bilen før..... :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ja. det er gamle bilen til hf. hehe. han er sur på meg fordi jeg bygde om grillen. se den irl harald. så får du dømme da. hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ikke sur :) men jeg hadde ikke gjort det sånn :p men det er litt av greia med å ha personlig preg på biler Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 jepp, det som er pointet og. personlig preg. ikke akkurat det beste bildet jeg kunne tatt men, er ikke så lett når det regner ute og ikke får vaska bilen og kjørt den til et litt bedre bildetagningssted. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 synes det hadde sett bedre ut med emblemfri grill jeg da men men.. smaken er som baken.. delt i to.. hvor kjøpte du tåkelysa henn? må ha det på min og.. weee i morra kommer fronten min :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 emblem fritt er standard. hva er vitsen med å ha standard? vil man være som alle andre ? kan vi ikke bare gå i like klær alle sammen ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 hehe. har ikke du 90 fanger nå a? *le* lurer på om jeg skal endre fargen på emblemet mitt selv :/ hmm. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg