Fire&Ice Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 2 Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 9, 2003 Rapporter Share Skrevet September 9, 2003 3 Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Veldig pen, Fire&Ice...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Fin den, men likte ikke de gule lyktene :p Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by lazzario Fin den, men likte ikke de gule lyktene :p Enig i at gule lykter ikke er det peneste som finnes...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Min og... Har egen tråd, men..... :D G60 Syncro..... Kjenner forresten ikke til de sporene på bakken der....................... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Legger ut et bilde jeg og den mørke er min (Ja hvet det er en golf 1 men gadd ikke klyppe lixom) Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Beklager kvaliten. Tatt med mobilen. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Nok et dårlig Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 et bilde av mitt pågående prosjekt skulle komme opp men det gjorde det ikke faen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 prøver igjen..husk at det er et pågående prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Her er min lille bil, blir bare brukt som bruksbil nå om dagen men byttes vel ut eller blir utsatt for en total-renovering når jeg er ferdig som student og tjener litt cash igjen :) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by AXi0N er ikke ofte du ser det nei... skal kjøpe det jeg Får de for 350 spenn av en jeg kjenner... :D Har laget mine egne.... Like de Øyvind Aarum har, på VW Audi Club lokal Stavanger.... Synes det er frekkere når de går helt ned... Men vil ikke ha på Sync'en.... ;) Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Her er min lille doning..alltid et lite prosjekt...skulle tatt den inn for å fjerne rust og gjort alt på nytt, men men..det kan nok ikke gå ettersom den blir brukt daglig.har ikke råd til ny ennå. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg