Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Slenge opp noen rykende ferske bilder av 240en. Kommentarer taes mot med åpne armer, og forslag til hva som kunne vert gjort annerledes. PS: Motorrommet er ikke helt ferdig enda. Noe skal byttes og noe skal lakkes annen farge (det som er marineblått). Her har det visst flammet ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Så veldig strøken ut!! Hvorfor dumpen på "feil" side av IC? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Så veldig strøken ut!! Hvorfor dumpen på "feil" side av IC? Vel, skinnet bedrar. Har den der for at jeg måtte bruke det orginale røret på andre sida (der den sto før) for det er en ladeluft temperatur giver der på det røret, så gadd jeg ikke å stresse med og lage rør og montere den føleren på det røret. Har ikke dumpen i funksjon nå uansett så det har ingenting å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Pen bil du har årna deg, men jeg syntes bilen hadde blitt penere med 86 speil... men det er jo smak å behag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 men jeg syntes bilen hadde blitt penere med 86 speil... men det er jo smak å behag:) huff og huff Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_turbo Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Pen bil du har årna deg, men jeg syntes bilen hadde blitt penere med 86 speil... men det er jo smak å behag:) nei det synes ikke jeg. jeg liker de speilene der best. eller de niklede 244 dl speilene liker jeg. pent med R i grillen. pen bil. vanskelig å finne noe du bør gjøre om. kansje enig med breisladdern om dumpen, men du har jo god tid det er lenge til gatebil. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_B Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Slenge opp noen rykende ferske bilder av 240en. Kommentarer taes mot med åpne armer, og forslag til hva som kunne vert gjort annerledes. PS: Motorrommet er ikke helt ferdig enda. Noe skal byttes og noe skal lakkes annen farge (det som er marineblått). Kort og greit: Den bilen synes jeg var kjempefin ! Clean og grei ikke noe fiksfakseri cheers . Forslag til forbedring ? Et billig stylingtrix, som jeg synes passer bra på Volvo: Bytt til nye typen skilt. Gjør utrolig mye på helhetsintrykket, synes jeg. Erik Siter 95 Volvo 855 96 Volvo 945 LTT (BSR steg 3) 85 Massey Ferguson 675 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Forslag til forbedring ? Et billig stylingtrix, som jeg synes passer bra på Volvo: Bytt til nye typen skilt. Gjør utrolig mye på helhetsintrykket, synes jeg. Erik My er det for nye skilt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 200kr/stk om jeg ikke husker feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Pen bil ja :) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Nydelig den der ja.. Pent når den ikke har så mye styling. Liker ikke så grov styling alla fried, 850 o.l. Men selvsagt, smak og behag :) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hvilken funksjon har den aluminiums platen over radiator/IC ? eller er det for syns skyld... Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beachee Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Så veldig strøken ut!! Hvorfor dumpen på "feil" side av IC? Ser strøkent ut?....Dette ser jo ut som ormebol....ledniger i alle mulige farger, og løse ledninger i hist og pist......du skjønner hva jeg mener?....eller? Legg skikkelig jobb i å fli motorrommet, så er det så mye greiere å åpne panseret, å vise det frem.... ikke slik som dette...Men det er min mening....legger ved denne linken, så håper jeg dere skjønner men strøkent motorrom, som kan brukes hver dag. http://www.fm-andersson.com/Bilder_nya/PICT6.JPG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Jeg ville ikke kjørt i byen med den!! Er jo ikke vifte der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ser strøkent ut?....Dette ser jo ut som ormebol....ledniger i alle mulige farger, og løse ledninger i hist og pist......du skjønner hva jeg mener?....eller?Legg skikkelig jobb i å fli motorrommet, så er det så mye greiere å åpne panseret, å vise det frem.... ikke slik som dette...Men det er min mening....legger ved denne linken, så håper jeg dere skjønner men strøkent motorrom, som kan brukes hver dag. http://www.fm-andersson.com/Bilder_nya/PICT6.JPG Mente sikker at BILEN så strøken ut, ikke nødvendigvis motorrommet ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg