Gå til innhold

Golf meet i Lillehammer

Ranger emnet


Sly

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til sommærn må vi prøve på å få til et streetmeet i byen syns jeg..

 

Strandtorget er en ypperlig plass, hvis vi får lov.. Hadde vært fett!

 

OFF TOPIC: MENNEH... streetmeet på lillehammer funker ikke. Har jo prøvd dette mange ganger. Men aldri kommet noe særlig folk....

 

Streetmeet på hamar FUNKER! Bare se i MaxPower :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFF TOPIC: MENNEH... streetmeet på lillehammer funker ikke. Har jo prøvd dette mange ganger. Men aldri kommet noe særlig folk....

 

Streetmeet på hamar FUNKER! Bare se i MaxPower :D

 

Får man med de rette folkene så funker alt, dessuten, de som ikke kommer hvis det blir no, synd for de!

 

Er lov å prøve seg igjen vettu!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man med de rette folkene så funker alt, dessuten, de som ikke kommer hvis det blir no, synd for de!

 

Er lov å prøve seg igjen vettu!

helt enig ole.. om d ikke blir no MEGA oppmøte,så har vi i allefall PRØVD!!! trur d kan bli noen je... hamar var en SUUUUPER plass med MASSE biler og folk,og d TOK AV! meeeeen. ..vakke bare folk fra hamar. så hvis vi sier fra til mange vi å,så kommer d nok folk utenom lillehammer,og d kan bli bra. bare å tipse max power,så kjem dem!!!

Bedre å prøve enn å drite i d fordi d ikke har funka før ell no;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det har vært prøvd før. Sto masse linker her på bilforumet og på mange andre forum om streetmeet på lillehammer. Kanskje 1/4 del av antallet som var på hamar som dukket opp.. Lillehammer blir aldri noe bra sted for streetmeet dessverre.

Men ja selvsagt lov til å prøve igjen. Men JEG har ikke helt stor tro på det. :)

 

Men gjenstår å se da om jeg tar feil eller ikke. Lykke til hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig ole.. om d ikke blir no MEGA oppmøte,så har vi i allefall PRØVD!!! trur d kan bli noen je... hamar var en SUUUUPER plass med MASSE biler og folk,og d TOK AV! meeeeen. ..vakke bare folk fra hamar. så hvis vi sier fra til mange vi å,så kommer d nok folk utenom lillehammer,og d kan bli bra. bare å tipse max power,så kjem dem!!!

Bedre å prøve enn å drite i d fordi d ikke har funka før ell no;)

 

Det fine med streetmeet på hamar er at der trengs ikke Max power å komme for å trekke masse folk. Vært flere streetmeet på hamar hvor det har kommet masse folk.. OG SELVSAGT ikke bare folk fra hamar, men fra oslo osv... og det er jo kult! :)

 

Men ble det slik da vi prøvde å få til noe på Lillehammer. Nope.. men som sagt. Lov å prøve igjen. :) og lykke til..

 

Så nå skal jeg stikke på hockeykamp snart og se Storhamar KNUSE Lillehammer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med streetmeet på hamar er at der trengs ikke Max power å komme for å trekke masse folk. Vært flere streetmeet på hamar hvor det har kommet masse folk.. OG SELVSAGT ikke bare folk fra hamar, men fra oslo osv... og det er jo kult! :)

 

Men ble det slik da vi prøvde å få til noe på Lillehammer. Nope.. men som sagt. Lov å prøve igjen. :) og lykke til..

 

Så nå skal jeg stikke på hockeykamp snart og se Storhamar KNUSE Lillehammer :D

HELT enig at hamar er en ypperlig sted. hakke sgat no på d!! men hadde vært gøy å fikset og fått til no her å;) d je mener!!!

 

kamp ja;) he he he. kjenner flere som sku dit å heie på storhamar:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELT enig at hamar er en ypperlig sted. hakke sgat no på d!! men hadde vært gøy å fikset og fått til no her å;) d je mener!!!

 

kamp ja;) he he he. kjenner flere som sku dit å heie på storhamar:D:D:D

 

 

 

ser ikke akkurat forskjell på lillehammer og hamar, er jo bare 40 min unna, greit det går fetere biler der men læll? lillehammer bilene er bare skrot de fleste av de.,. lillehammer er mer ypperlig for folk som kommer nordfra, vestfra :P

 

 

grunnen til at det aldri har blitt noe her tror jeg at de som har prøvd ikke har vært nok seriøse, jeg har foreks ALDRI hørt om at det skulle være treff her i byen..

 

 

 

storhamar suger :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke akkurat forskjell på lillehammer og hamar, er jo bare 40 min unna, greit det går fetere biler der men læll? lillehammer bilene er bare skrot de fleste av de.,. lillehammer er mer ypperlig for folk som kommer nordfra, vestfra :P

 

 

grunnen til at det aldri har blitt noe her tror jeg at de som har prøvd ikke har vært nok seriøse, jeg har foreks ALDRI hørt om at det skulle være treff her i byen..

 

 

 

storhamar suger :D

Storhamar vant;) he he he...

 

enig der Ole.. je har heller aldri hørt no om d... og ALLE i familien her har som regel visst om slik... je har fått vite d meste og søstra mi oxo... for å ikke snakke om pappa!!! trur d er d at de som har prøvd ikke har vært seriøse nok!!! PLUSS at d har blitt en del mere seriøse i lillehammer... flere osv.. pluss at d er sant d du sier... ekke store lengden mellom hamar og lillehammer... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår