Polo Classic Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Sitat Originally posted by Kid-A Er mest sjuk om dagen:( Mulig jeg prøver å selge reportasjen om Chris og om din i vinter. Trond sin har jeg ikke knipsa enda LupoBoy venter jeg med til neste år Gimnes kommer jo aldri ut med sin :mad: Kuult at Narvesen tester ut PVW. Tror den har større salgspotensiale enn PBMW, som de jo har hatt ei stønn. Forhåpentligvis tester de ut Performance Ford etterhvert også, der får jo norske biler mye spalteplass (ikke av meg, de har reist til Norge sjøl) De har reist til Norge og vært skikkelig begistret faktisk :D Inside info ;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Skulle jo bare mangle.. Begynner å bli mye fint i Norge etterhvert.. :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Sitat Originally posted by LupoB0Y Skulle jo bare mangle.. Begynner å bli mye fint i Norge etterhvert.. :cool: Får håpe de finner mer som er verdig da, og at de ikke kommer over hit, men lar Kid-A ta seg av saken, slik at han får masse penger å bruke på Bad-Roc'en Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Sitat Originally posted by Polo Classic Får håpe de finner mer som er verdig da, og at de ikke kommer over hit, men lar Kid-A ta seg av saken, slik at han får masse penger å bruke på Bad-Roc'en Vi for håpe det, mannen lager bra repotasjer og bra valg av bilder i forhold til bilen. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 var noen som spurte om hvilket blad som er best, The Golf eller pvw mag. jeg kjøper begge, føler liksom at pvw er blitt mye mer voksne etter dem skifta design på bladet, men så klart The Golf er jo obligatorisk og funker bra :D kjøp begge bladene :) sjefs den grønne mk1, skulle sett artikkelen... Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Sitat Originally posted by olemarius sjefs den grønne mk1, skulle sett artikkelen... Bare å bestille bladet på hjemmesida det ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 ja går ann, litt slit, men hvilket nummer i så fall ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Performance VW Mai 2003 Bilsport 8 2002 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg