Gå til innhold

bot for å kjøre sakte!!

Ranger emnet


Keng

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

trur det er 60km/t på klyve veien!!!

 

Jeg trur det er 50.. Men jeg er litt usikker..

Jeg vet at det blir 50 etter 80 sonen når du kommer fra Skien via Hulkaveien..

Og jeg trur faktisk det er 50 helt til Rundkjøringa..

 

Men det er jo bare å sjekke neste gang du kjører der..

Uansett så er det jo skjedd en feil her.. eller 2.. avhengig av hvordan du ser det.. Du brøyt fartsgrensa og poltimannen dro en skriveleif :hammer

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

 

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ALDRI skervet under på den.. men gå til tingretten.. duden har jo skrevet svart på hvit av du har kjørt i 57km/t i 60sona, så da har du ditt på ditt tørre, spiller jo ingen rolle om nissen har skrevet feil :wave

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos politiet akkurat!

de sa bare det var en skrive feil så dem strøk over 60 tallet og skrev 50 i stedet :( Men blir ikke det på en måte en dokumentforfalskning a? når han klusser på en kopi i ettertid ? Men samma faen må betale bota :( Var vist 50 sone jeg hadde kjørt på så dermed brøt jeg fartsgrensa med 7km/t :(

-=Honda Civic Coupe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff , ja ...

 

Stod der en stund å kikka mens jeg venta på noen ...

Var ENDEL som ble tatt den ettermiddagen ...

 

Sa de noe om potta de eller? den så ikke helt orginal ut .. bråka litt mer en standard syns jeg :p

 

Meg og noen kamerater henta noen plakater på Prix, så spraia vi på at det var fartskontroll, og satt den lenger nedafor

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod jo på bota svart på hvitt. At du kjørte i 57km/t i 60 sonen... Da må det vel på en måte gå an å slippe unna?

 

var hos politiet akkurat!

de sa bare det var en skrive feil så dem strøk over 60 tallet og skrev 50 i stedet :( Men blir ikke det på en måte en dokumentforfalskning a? når han klusser på en kopi i ettertid ? Men samma faen må betale bota :( Var vist 50 sone jeg hadde kjørt på så dermed brøt jeg fartsgrensa med 7km/t :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff , ja ...

 

Stod der en stund å kikka mens jeg venta på noen ...

Var ENDEL som ble tatt den ettermiddagen ...

 

Sa de noe om potta de eller? den så ikke helt orginal ut .. bråka litt mer en standard syns jeg :p

 

Meg og noen kamerater henta noen plakater på Prix, så spraia vi på at det var fartskontroll, og satt den lenger nedafor

 

nei han sa ikke en dritt om potta hehehe.... den bråker som en gal da jeg presterte å smelle eksospotta i en svær stein svært hull rett før kat'n. :P

-=Honda Civic Coupe=-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår