paalharald Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Stilig bil, det skal du ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Okey. Kommer litt bilder av potte jeg har satt på. Jeg ble fornøyd med både lyd og utseende. Sliter litt med veldig ustabil bensinmåler. Er ukorrekt. Hjelp? Tenkte å sote vinduene fremme også for å få litt mere helhet. Bare stormen legger seg..brrr Ellers har vinteren medbrakt seg et lite uhell: Takk til mannen med 4x4 bil. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe :) ble den perfekte råne brakka:)ble det ikke noe av IS rattet? hvor kjøpte du rpm målern? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 IS rattet er på. Du ser det på side 1 mener jeg. Må gjennom rånetiden å. Er morro det=) Rpm måleren kjøpte jeg på bilxtra. Plexiglasset som de sitter i har jeg laget til selv. Men argh. Må få sotet rutene forran og satt på RS spoileren. Er kipt å så ute nå da. Har ikke akuratt noen varm garasje:/ Men bilder kommer da det skjer. Er det noe annet morro man kan gjøre med en sierra da? Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Tøft med sierra vøttu! Men få på spoiler`n du! :) sladde vogn! tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Blir en bra bil detta ja! Keep on with the good work!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommelom Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HOHO! Nå er jeg innpå her igjen.. :P nå syns jeg du må sette på spoileren snart! Talast etterpå... Siter 1990 Ford Sierra 2.0 DOHC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kos da=) den kommer på nå snart. Bare få ut fingeren. Men bra å bli mast litt på. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laupsa Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Eg e forelska! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kos da=) den kommer på nå snart. Bare få ut fingeren. Men bra å bli mast litt på. hvor lang tid er det til du har et bilde av bilen med spoiler da??:P gleder meg til å se åssen bilen din blir med vinge:D har du noen andre planer om hva du skal gjøre med bilen nå før sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kos da=) den kommer på nå snart. Bare få ut fingeren. Men bra å bli mast litt på. Må bare poste og si artig prosjekt :D Bra det blir en rånebrakke, og ikke enda en wannabe cossie :D Respekt! Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 okey.. da har det skjedd litt igjen. Da mener jeg bare litt. Har sparklet igjen hullene der hvor de lykteviskerene satt. Denne lista skal lakeres i dag. Har også kommet videre i kapittelet om spoileren. Her har jeg rimelig mye pussejobb igjen siden denne spoileren egentlig var til en sedan. Altså passet rimelig dårlig. Men litt sparkel her å så får man den formen man vil ha. Håper på å få lakert denne i dag å. Vil ha det montert til streetmeet;) her ligger den på bakluka. skikkelig crapy bilde, men. håper på en produktiv kveld;P Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 okey.. da har det skjedd litt igjen. Da mener jeg bare litt.Har sparklet igjen hullene der hvor de lykteviskerene satt. Denne lista skal lakeres i dag. Har også kommet videre i kapittelet om spoileren. Her har jeg rimelig mye pussejobb igjen siden denne spoileren egentlig var til en sedan. Altså passet rimelig dårlig. Men litt sparkel her å så får man den formen man vil ha. Håper på å få lakert denne i dag å. Vil ha det montert til streetmeet;) her ligger den på bakluka. skikkelig crapy bilde, men. håper på en produktiv kveld;P fått montert spoileren ogsånt ennå eller?? noe annet som har skjedd og skal skje med bilen i nærmeste fremtid eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Jess da. Da har jeg fått på spoileren og den lykte-saken. Ble fornøyd. I å med at alt er gjort for å teste litt saker og ting. vel vel.. bilder: Lakering av lykte-sak Takk til pussemannen min Og lakering av spoiler: Prøve montering: Noen showe-bilder;): Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Så ut som det gikk bra detta!!:D fornøyd med jobben og utseendet eller?? jeg synes hvertfall det ble bra;) hva er det neste du har planer om å gjøre nå da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg