Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 det skjer ikke en dritt når jeg drar i jekken inni bilen, hvordan får jeg opp panseret ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Tar ut VW logoen i fronten og skyver låsen til sides eller nåke i den duren. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Tar ut VW logoen i fronten og skyver låsen til sides eller nåke i den duren. Så det er en måte å bryte opp panseret uten skader? Kjekt for de som har emblemfri grill da. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Meiner det skal funke ja. Har du emblemfri grill kan jo du prøve å stikke eit litt langt skrujern inn i grillen og inn på låsen om det er mulig da. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 hm, men..... når man drar i jekken inni bilen, hva skjer fysisk i låsen da ? trekker den noe til siden ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jepp, husker ikkje heilt men trur det var sånn at viss du sto mot fronten så skulle du skyve spaken mot høgre.. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jepp, husker ikkje heilt men trur det var sånn at viss du sto mot fronten så skulle du skyve spaken mot høgre.. det stemmer du må dytte denne spaken mot høyre har du emblefri grill så klarer du det med fingrene Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 det stemmer du må dytte denne spaken mot høyre har du emblefri grill så klarer du det med fingrene små fingre du eller? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 små fingre du eller? De 2 bilene jeg har hett med emblemfri grill har jeg klart dette.. Skremmende enkelt faktisk Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 joda, men det skjer ikke noe da heller.... tror tappen fra panseret sitter fast jeg...må finne noe å lirke med...får dra skuten ned i garasjen snart og se hva som feiler den. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 for de med badlook list da? :P not that simpel.. ;P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 joda, den er lengre ned enn som så, ikke noe problem det der, legg deg på kne så ser du hvor vaieren trekker i låsen :) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg