Gå til innhold

Problemer med "ny" cd spiller.. Igjen

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

Etter min forrige spiller ikke ville slå seg på her og jeg fikk fikset det. Måtte legge opp en større + kabel.

 

Har kjøpt en brukt boss spiller. Den har iso kontakter bak.

 

Får ikke slått den på. Veit at den virker siden kameraten min jeg kjøpte den av spilte i bilen 30 min før jeg hentet den. Den har 3 sikringer på forskjellige ledninger, og alle er hele. Jeg har målt strøm helt inn i cd spilleren. Slik at jeg veit at den får strøm forbi sikringene.

 

Har også prøvd å klippe av ealle andre iso kablene untatt pluss og minus. Så jeg veit at det ikke er noe kødd med de andre.

 

Håper på hjelp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for inspill gutter.

 

Har bare 2 ledninger på den fra iso kabelen nå. Den ene går til minus, og den andre går direkte til batteriet. altså ikke igjennom tenninga.

 

Går på skole langt oppi hutta heita, og der hadde jeg ikke noe utstyr, men jeg prøvde å holde en skrutrekker fra chassi til spiller og fikk ikke slåt den på.

 

Kan det vært "for dårlig" jording? At kabelen er for liten eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfnos er inn på noe og... fordi du må ha 2 ledninger med + inn til spilleren. både den røde og gule kablen, om den ISO kontakten som er i din bil ikke har det til begge så vil det ikke fungere heller, altså at rød+gul ledningen inntil spillren må ha +12volt, slik du beskriver så høres ut for meg som om du bare har en + og en - i din ISO kontak som er i bilen. Capiche?? alacocaina

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golfnos er inn på noe og... fordi du må ha 2 ledninger med + inn til spilleren. både den røde og gule kablen, om den ISO kontakten som er i din bil ikke har det til begge så vil det ikke fungere heller, altså at rød+gul ledningen inntil spillren må ha +12volt, slik du beskriver så høres ut for meg som om du bare har en + og en - i din ISO kontak som er i bilen. Capiche?? alacocaina

 

Takk igjen. Skal prøve i morra om de kan gå med den gule også.

 

Har hatt den gule tilkoblet hele tiden, men ville klipe vekk alle ledningene på iso'en untatt + og - for å kunne måle på disse 2. Opplevde at jeg kunne måle strøm i ledninger som det egentlig ikke har vært strøm i skjønner du. (krypespenning?)

 

Takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt O.T

Men holder du til i bergen?

 

Mener at jeg så en ganske lik foront på den hvite saaben der i går... 07.10.05 rundt 22 tiden? ved strandkaien. Og rundt i loddefjord.

 

var det deg?

 

 

Jeg hører til i Mjøndalen jeg. Men går på skole i SELJORD. Så det var nok ikke meg. Også er sabben min blå nå:)

 

saabfestival2005267adobe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår