Gå til innhold

"Oss på Værste" Old School på EN dag...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

Selv om dette ikke er en gewinde-tråd må jeg bare spørre om en ting :

 

Er det settet som sitter på Lusa her skrudd max ned? Jeg driver jo som dere vet med et lignende prosjekt, men jeg hadde håpet på å få bilen enda litt lavere, litt mer som Kle-en cabben liksom...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selv om dette ikke er en gewinde-tråd må jeg bare spørre om en ting :

 

Er det settet som sitter på Lusa her skrudd max ned? Jeg driver jo som dere vet med et lignende prosjekt, men jeg hadde håpet på å få bilen enda litt lavere, litt mer som Kle-en cabben liksom...

 

 

Leser du i tråden om cæbben kan du lese at han har både spesielle (justerbare?) fjærbeinslagere i tillegg til gewinde, og det hjelper jo litt..

'86 Vw Polo 86c Coupé

 

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du i tråden om cæbben kan du lese at han har både spesielle (justerbare?) fjærbeinslagere i tillegg til gewinde, og det hjelper jo litt..
I Know, har lest tråden, men lurte på om det var maks senk på Lusa på disse bildene her. Står og lurer på om jeg skal ha sånne senkeskåler i tilleg til gewinde eller ikke :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Know, har lest tråden, men lurte på om det var maks senk på Lusa på disse bildene her. Står og lurer på om jeg skal ha sånne senkeskåler i tilleg til gewinde eller ikke :)

 

Det er mer å gå på i senkinga her, men pga av at vi ikke villle riskikere skader på ManiaCoupe sine felger siden skjermkantene ikke var valset.

 

På Dr. Laban sin cab, har han i tillegg til KV-gewinde også noen senkeskåler som senker noe sånn som 5 cm (correct me if I`m wrong), I tillegg til at Kv'ene er skrudd helt i bånn...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår