Gå til innhold

"Oss på Værste" Old School på EN dag...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så kom Böhser Onkäl innom for å hjelpe til med å sette på KW-gewinde...

 

 

Du? er dette samme gewinde sette dinglevims hadde på den hvite jettaen? nå min asså. Lurte bare på hva max senk er på den fjørene? Etter jeg fikk valsa forrand så er de skrudd max ned, asså ikke mer gjenger og gå på. Sorry litt off topic, men tenkte jeg kunne spørre her nå som den mednevnte bilen i denne tråden hadde påmontert slike :)

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du? er dette samme gewinde sette dinglevims hadde på den hvite jettaen? nå min asså. Lurte bare på hva max senk er på den fjørene? Etter jeg fikk valsa forrand så er de skrudd max ned, asså ikke mer gjenger og gå på. Sorry litt off topic, men tenkte jeg kunne spørre her nå som den mednevnte bilen i denne tråden hadde påmontert slike :)

 

Du har supersport gewinde, det er en viss forskjell der ja... hellothere

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blant annet er rustfritt og er av mye bedre kvalitet når det gjelder alt... :hammer

 

Hehe, mine har no ikke rusta ennå :???:

 

Men er synn bilen blir så forbanna stiv med slike demperene som er skrudd en god del ned, rister vell snart bilen istykker tannløs

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mine har no ikke rusta ennå :???:

 

Men er synn bilen blir så forbanna stiv med slike demperene som er skrudd en god del ned, rister vell snart bilen istykker tannløs

 

Ja, det er en del av forskjellen på KW og supersport... ;)

 

Men nok OT nå, dette er ikke en gewinde-diskusjonstråd, det er det nok av andre steder...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det, ble bare litt små nyskjerrig cheers

 

Back 2 topic.

 

Er det brune seter i bilen? så faktisk rått ut i en slik grønn bil..

 

Denne bilen har cognac-farga interiør. Til Manillagrün kunne du få denne fargen, svart eller menneskefarget interiør. Fargekombinasjonen i den aktuelle bilen var suverent vanligst (på bakgrunn av 15 års høggersurfing).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i dårlig stand denne også men du blir blenda av de små triksa som er gjort.....

 

Og verdien på bilen har femdobla seg!

 

Er litt å gjøre her, ja. Men den er ikke tilnærmingsvis så dårlig som min Nesby-Golf var. Den ble ikke polert en gang;).

 

Det stemmer som du sier; med hjul og senking ser selv en halvgrei Einser superbra ut! Og bare for å få sagt det: Lusa er bra til å være en 78-modell. Hadde en 82 GTI i henda for litt siden og den er i betraktelig dårligere stand med tanke på råte (men likevel milevidt unna Nesby-Golf-nivå).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår