golfnos Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 noen som vet noe mer om bilen?? breddet og lakka felger.. :hvaskjera bilder av BILEN?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Her har du de bildene jeg tok av den på gatebil i kristiansand... rimelig sær bil... spess når eiern er gutt selv og går kledd i rosa og ser smågay ut Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Er det "UT" å senke nå eller? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 spess når eiern er gutt selv og går kledd i rosa og ser smågay ut Nånå, vi skal ikke dømme folk ;) (peker å ler av eieren i rosa skjorte) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Nånå, vi skal ikke dømme folk ;) (peker å ler av eieren i rosa skjorte) tja.. når jeg så den på veien for et par dager siden var det ei mindre stygg "dame", type blond som kjørte med ei veninne jerkoff syntes bilen var stilig jeg. lakka intereør, og noen stoler jeg ikke har sett før.. NOEN som hvet hvor bilen holder til?? står Gumpens mandal på skilt plata, men er kr.sand regget.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 er fra mandal å er ei jente som eier den =) Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 greit nok hu eier den, men hvem faen har bygget?? så skikkelig stili ut kiddie hvem er så han omtalte "homoen" da :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grimzy Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Stakkars polo :( Siter '89 200 10vT Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ganske kul bil egentlig da, bare en annen farge og 6-8 cm nærmere bakken så..:) Grimzy: Poloen i avataren din så litt stakkarslig ut den og..:P Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 synes bilen var rimelig strøken jeg, om man ser bort ifra fargevalget :P Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 synes den er litt fet,bare senke den.:win . tøft at damene og kan ha kule biler..hver sin smak,men bra bygg :usa: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 fargen var jo fet da... gromme felger...:D nice bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hm, såvidt jeg vet er den bygd på gumpen auto i mandal av en av mekanikerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Er forloveden til dama som eier bilen som har bygd den. Rimelig fett bil, motoren skal stå til resten av bilen i løpet av vinteren og det skulle bli rimelig fett å se ferdig, eller hva? Til deg som lurte på hvilke setter som er i den, så er de fra en Toyota Supra. Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Godt Det Er Fler Som Er Enige At Bilen Var Fin :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg