Gezzel Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Dette ser Meget bra ut :) STÅ PÅ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 HVor fikk du tak i Hella tåkelyktene dine ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 http://www.tmtuning.com :) Siden hovedtreffet til vw/audi klubben nærmer seg fort så var det på tide å gjøre noe med bilen Var en tur hos lakkereren og fikk lakkert opp noe igår.(ikke så veldig mye som syns men) Og har trekt om taktrekket og a,b,c stolpene i svart alcantara har også hentet et nytt dashbord og takrenne lister av Gøran som snart skal på bilen Har også montert en svart film på lyktene men vet ikke om jeg liker det helt.. kan fort bli litt harry Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Da er det et faktum, jeg har hatt innbrudd i bilen: gråter :: gråter :: gråter : alt av stereo er tatt pluss styreenheten til sentrallåsen så jeg kommer ikke inn eller ut av bilen... De har altså tatt ut den ene sideruten bak og lagt den fint ved siden av bilen. Ingen skader på bil eller lignende og felgene og rallye fronten sto fortsatt på bilen Så nå blir det en tur til politiet for å anmelde det.. Forsikringen dekker vell også bare inntill 10 000 eller no så blir greit med tap der ja: gråter :: gråter : Så hvis noen kommer over noe av dette så ring meg på 45243903 Pioneer DEH-P7000UB Spiller Fusion PP-AM15001 Forsterker Fusion NV-AM16001 Forsterker Soundstream Tarantula T5 12" koblet i 4 ohm. Bass element Soundstream Michelangelo SMA 2.480 Forsterker Soundstream Tarantula TRC6N Frontsett Snakket også med politiet som sa at det har vært mange innbrudd i bilen på Bærums Verk i natt så: gråter : Og siden disse folkene tydeligvis viste hvor bilen sto og at det var anlegg i den så kommer jeg ikke til å oppdatere denne tråden mer Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaS_ Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Egentlig skummelt å skrive ned alt du har i bilen, likavel om en en veldig stolt ! Føler med deg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 har sett bilen din noen ganger i bærum, å ved biltema noen ganger:D en av norges fineste golfer:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Sorry at jeg ikke gidder å lese igjennom hele tråden din, men hvor store er felgene dine? 15" eller 16"? Synes bilen din er najs! Og sotefilmen på hovedlyktene matcher resten av bilen! :D Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 dette var veldig leit å høre!! !! !!!! !! :( jeg blir fort bekymret for gulle mitt også ! får jeg spørre hvor du har trekt om taket ? eventuelt pris Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 har sett bilen din noen ganger i bærum, å ved biltema noen ganger:D en av norges fineste golfer:D Takk skal du ha:) Sorry at jeg ikke gidder å lese igjennom hele tråden din, men hvor store er felgene dine? 15" eller 16"? Synes bilen din er najs! Og sotefilmen på hovedlyktene matcher resten av bilen! :D Er 16" :) dette var veldig leit å høre!! !! !!!! !!:( jeg blir fort bekymret for gulle mitt også ! får jeg spørre hvor du har trekt om taket ? eventuelt pris Ingenting er trygt egentlig:( desverre Taktrekket og dekslene har jeg trekt om selv, kjøpte alcantara fr a en stoff butikk og i Drammen og lim fra http://www.installbay.no Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 Leit at sånn skjer. Får se det positive i det negative, nemlig at de ikke laget merker i lakken og lot felga bli. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hejsann :) du vant premie i dag ikke sant ? og jeg så litt dårlig lakkarbeid med hjulbuen forran venstre side :( og må bare si bilen ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder :) du stakk fort etter premieutdelingen ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 hejsann :) du vant premie i dag ikke sant ? og jeg så litt dårlig lakkarbeid med hjulbuen forran venstre side :( og må bare si bilen ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder :) du stakk fort etter premieutdelingen ? Ingen premie idag nei:( Rart opplegg på premiene syns jeg.. topp 15 vw istedenfor topp 3 i hver klasse osv. Ja, den ble kastet fort sammen for å få den på til treffet, pluss at den lå jo inni bilen da jeg hadde innbrudd så fikk endel riper pga det Stakk relativt fort ja:p ingen vits å henge rundt der:p Du skulle ha hilst hvis du så meg der da:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 så deg ikke =p hilser på neste gang, kanskje vi parker ved siden av verandre ;) da er gullet mitt også ferdig til neste år :) blir et stykke fra bergen da men men , syns virkelig den svarte GTi en fortjente pris men var sikker på at du skulle ta med deg hjem en pris du ochså :( bedre lykke neste gang ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 Stian sin golf er strøken ja og velfortjent premie til han Satser på å få bygd om bilen litt til neste sesong. Men mangler et sted å skru:( Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 syns ikke det er så mye du børde gjøre med bilen :( den er jo så å si perfekt ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg