Gå til innhold

Mspeed's GTI Prosjekt

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 697
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er forskjellen i ledningsnettet? Motorrom også? Først blir Porsche-felgene på hold, så Corrado-dashen. Blir det bare en vanlig Golf? Hva blir egentlig vanskelig med ledningsnettet?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen i ledningsnettet? Motorrom også? Først blir Porsche-felgene på hold, så Corrado-dashen. Blir det bare en vanlig Golf? Hva blir egentlig vanskelig med ledningsnettet?

 

 

Eirik

Forskjellen er andre plugger til sikringsboksen, dvs at jeg må drive å lodde osv, og kablene er forskjellige og ikke like farger så er omtrent umulig for en uten særlig peil på det. Dessuten så fant jeg ut at instrumentet stoppet på rattstamme braketten, så den måtte jeg ha gjort no drastisk med, hanskerommet treffer torpedoveggen, og hvis jeg skal ha midtkonsollen så måtte jeg ha fått tak i corrado håndbrekk og.. ble for mye for meg.. er lei å ha en bil i deler og vil få den ferdig fortest mulig...

 

Blir ikke en vanlig golf;) Porsche felgene kommer vell på til neste sommer, er ikke no vits å bruke masse tid og penger på de nå, siden sesongen snart er slutt.

 

 

Slenger meg på her jeg.. alltid moro å følge med på "innspurter" på prosjekter...

 

Har du funnet deg noen adaptere til påsje-rimsa? Sliter med å finne noen i riktig bredde til mine gullideckels...

Har ikke lett så veldig nøye, men har funnet endel på ebay og andre nettsteder. husker ikke dimmen på de, men tror de hadde 20mm og 30mm

kjenner ikke du John-Arne a? pratet med han om han kunne lage noen til meg, fikk en pris på 4000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt mer, og endelig husket å ta med kamera.

starter med et lite bilde av baksetet:

baksetexv3.jpg

Litt bedre bilde av håndtaket

nyedrhndtakbv2.jpg

Fikk også tatt ut takluka, takk til Boole som forklarte meg hvordan man gjorde det.

taklukeeu9.jpg

Lite oversikts bilde over dashbordet. er endel surr i ledningene her:(

oversikt5qy4.jpg

Også har jeg fått montert short shiften og noen andre ting. Ble sykt bra. gir skifte er mye mer presis og kortere!

girkoblingervg8.jpg

 

Men er det noen som vet om jeg må ned med eksosen for å skifte gir koblingene ved girspaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

det blir bra detta. må stikke innom en dag. har ikke hatt pc på to uker nå. men kunne vi få de platene?(kjøpe)som stod i grasjen ? hva kosta short siften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår