ssagat Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hei sveis! har en 1.6l med 55kw/75hk...det er en 1997 mod. noen som vet en grei måte å lure ut noen hester ekstra? vill ha minst 15hk til... fra før av har jeg bare simons effektbakpotte... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hei sveis! har en 1.6l med 55kw/75hk...det er en 1997 mod. noen som vet en grei måte å lure ut noen hester ekstra? vill ha minst 15hk til... fra før av har jeg bare simons effektbakpotte... :confused: Det greieste er å bruke søkefunksjonen.. Er vel bøttevis med tråder av Golf trimming... Det enkleste og billigste er å kjøpe en trimkam... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 noen som vet hvor jeg får tak i en trimm kam til motoren min da? finner ikke så mye trim tips til min motor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 noen som vet hvor jeg får tak i en trimm kam til motoren min da? finner ikke så mye trim tips til min motor... Send en pm til Quattro73 eller PoloClassic, dem selger slike ting... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Stemmer det Bjørn :) Først må du "Ssagat" finne ut hvilken motorkode du har, står på motoren! Ellers kan du kikke på VMT. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Stemmer det Bjørn :) Først må du "Ssagat" finne ut hvilken motorkode du har, står på motoren! Ellers kan du kikke på VMT. Biltype: 1H10E4 chassisnr: WVWZZZ1HZVB009058 motor: AEE Hjelper dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Biltype: 1H10E4chassisnr: WVWZZZ1HZVB009058 motor: AEE Hjelper dette? Du har "polo"-motoren, eller rettere sagt vw motornummer 111. Har desverre ikke kammer til denne motoren, selv om vi har til de aller fleste andre motorer fra vw 1.5 liter til Audi 4.2 liter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du har "polo"-motoren, eller rettere sagt vw motornummer 111. Har desverre ikke kammer til denne motoren, selv om vi har til de aller fleste andre motorer fra vw 1.5 liter til Audi 4.2 liter. Vet du om det finnes i det hele tatt til motoren min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Du må få noen til å lage til motoren din isåfall. Ingen av de jeg handler fra som levere til den motoren. Du burde heller sette i en 1.8 liter eller noe større. KM maskinering lager billige kammer tlf:63858171 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 hmm, ka skal dokker ha for etpar passe "kvasse" kammer til min 92 modell golf vr6 da ;) Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 problemet er løst...bilen er solgt :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 problemet er løst...bilen er solgt :wave hva blir det nå da? Er ofte mest fornuftig å kjøpe bil med mer motor hvis det er tilgjengelig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 har en 1995 bmw 318i cabriolet på hånda. venter egentlig bare på at den skal få time på verksted for å skifte bærekuler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hmm, ka skal dokker ha for etpar passe "kvasse" kammer til min 92 modell golf vr6 da ;) Trimkamsett med låseplate: - 262 grader, 11,18mm/11,17mm løft, kr. 4990,- - 264/260 grader, 11,35mm/11,18mm løft, kr. 5390,- - 268 grader, 11,07mm/11,00mm løft, kr. 5990,- Anbefaler 264 grader for normal gatebruk. Anbefaler også trimchip sammen med kam, koster kr. 1290,- Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg