-EKS- Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Da blir ikke noe mere film fra meg på noen dager :( Dro av 5 muttere på torsdag, så 1stk skrudd 19" felg ble ødelagt.. (felgen knakk seg under bilen) også på fredag knakk to hjulbolter rett av.. sier en ting.. spacere forran er noe forbanna tull!! skal montere orginale bolter også hive på 18"`ne og komme med en stor for-rykende film.. :D Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Da blir ikke noe mere film fra meg på noen dager :(Dro av 5 muttere på torsdag, så 1stk skrudd 19" felg ble ødelagt.. (felgen knakk seg under bilen) også på fredag knakk to hjulbolter rett av.. sier en ting.. spacere forran er noe forbanna tull!! skal montere orginale bolter også hive på 18"`ne og komme med en stor for-rykende film.. :D Mvh E-K Racing kjipern!skrudde felger er jo ikke akkurat det billigste.har du bilde av hendelsen? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Glenn`: Har desverre ikke det.. men kan ta bilde av felgen.. hehe.. syke og dyre greier.. Skal levere 242`n til lakkering av motor rommet nå.. så jeg får montert T5 motoren og få den klar til bruk til viteren.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Glenn`:Har desverre ikke det.. men kan ta bilde av felgen.. hehe.. syke og dyre greier.. Skal levere 242`n til lakkering av motor rommet nå.. så jeg får montert T5 motoren og få den klar til bruk til viteren.. Mvh E-K Racing blir bra vinterbil det ja :) hehe.. *har lyst på* Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Glenn`: Tror ikke den blir så halvgæren :D 450hk på vinteren holder det.. har bestil bensin pumper fra usa også blir det Autronic sprut.. Må ha 17" felger pga. bremser, så lurte jeg på om noen vet om noen råe 17" felger? Lurte litt på Compomotive, men er litt usikker enda.. Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Han som har servern jeg har lagt den ut på har den på kun mellom ca. 08:00 og 00:00 på hverdager. Dårlig løsning det kanskje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Glenn`:Tror ikke den blir så halvgæren :D 450hk på vinteren holder det.. har bestil bensin pumper fra usa også blir det Autronic sprut.. Må ha 17" felger pga. bremser, så lurte jeg på om noen vet om noen råe 17" felger? Lurte litt på Compomotive, men er litt usikker enda.. Mvh E-K Racing hehe...lurer på om du klarer og få hjulspinn da eller? ahahahhaha er jo mye 17" felger å velge mellom.comp er jo tøft da! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Prøver å få tak i noe filming med bilen min fra Rudskogen i september. Tror Gatebil crewet filma det... Stod vel 3 kameraer rundt på banen... Hvis noen sitter på noe film med den, så skrik ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Glenn`: hehe.. må vell bunnruse den og sleppe klutchen om jeg skal greie og spinne med den ;) er ikke lett og finne fine 17" synes nå jeg da.. skal i alle fall være 8,5 breie.. funker vell med 8 å.. Nevn noen 17" felger da? Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Glenn`:hehe.. må vell bunnruse den og sleppe klutchen om jeg skal greie og spinne med den ;) er ikke lett og finne fine 17" synes nå jeg da.. skal i alle fall være 8,5 breie.. funker vell med 8 å.. Nevn noen 17" felger da? Mvh E-K Racing vet ikke om noen av dissa passer volvo.er et par fine der hvertfall :) http://www.bridgestone.no/default.asp?V_DOC_ID=48 forresten noen som vet om det går å få disse på volvo? http://www.gundersenmotorsport.com/sparco%20felger.htm var litt tøffe hvertfall Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Traktor i gruppe T5 som godkjennes etter 1. juli 2005 skal ha reversgir som tilfredsstiller kravene i direktiv 75/443/EØF som senest endret ved direktiv 97/39/EF. Ved godkjenning skal det fremlegges bevitnelse fra fabrikant eller kompetent uavhengig laboratorium som viser at traktor i gruppe T5 tilfredsstiller ovennevnte krav. Dette gjelder ikke når traktor i gruppe T5 er ledsaget av et gyldig samsvarssertifikat i henhold til direktiv 2003/37/EF. Alternativt kan traktor i gruppe T5 eller deler eller tekniske enheter være godkjent og merket i henhold til ovennevnte krav. Satt å leste litt i kjøretøyforskriften, så kom jeg over dette. Her står det jo skriftlig att Volvo personbiler er traktorer. Noen hvertfall. hehe :ass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Kan ikke alle legge ut noen bilder av Volvoéne sine her?:) Eller kanskje under en ny tråd.....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Da blir ikke noe mere film fra meg på noen dager :(Dro av 5 muttere på torsdag, så 1stk skrudd 19" felg ble ødelagt.. (felgen knakk seg under bilen) også på fredag knakk to hjulbolter rett av.. sier en ting.. spacere forran er noe forbanna tull!! skal montere orginale bolter også hive på 18"`ne og komme med en stor for-rykende film.. :D Mvh E-K Racing Kjøp spacere som du skrur på... Tror de selger det på Pedersen Racing... (eller hva faen han het...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 s90r: hehe.. det finnes ikke i 20mm :rolleyes: Har kjøpt nye smidde orginal bolter idag, de kostet fader meg 120kr pr.stk!.. Nå blir det bare handling til 242 bygget fremmover, skal bytte alt som er av deler på den bilen så må prioritere litt fremmover.. Helt nye sorte lister og stersj er på vei.. kosta 6000,- for alle :popcorn Mvh E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Har i 25mm og 30mm ihvertfall:) http://www.pedersens-racing.no/bil/spacere/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg