Mambo Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 kommer litt ann på vinklinga på avgasshuset på turboen. nei 15g kom på de fleste t5 mens 16t kom på 850R Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Drar opp denne igjen jeg, hvis noen vil prate litt OT. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg har rydda garasjen ikveld. Godt å se gulvet igjen. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg har rydda garasjen ikveld. Godt å se gulvet igjen. hehe jeg å! rydda og kosta litt rundt 242en! blir litt triveliar da..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 I tillegg så e det sånn at, på dommens dag, innenfor guds åsyn, så e vi aill sammen Trøndera! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Vært flink altså Torgeir? ;) Hehe... Prøvde å ta livet av Golfen min ista jeg. La hele faenskapet over på siden gitt! :D Fant ut at det ikke lønner seg å drifte med 100 hk og 4 hjulstrekk ;) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Flink å flink, hehe... Blir nok rota ned igjen imorgen når jeg skal begynne å sveise rust på 244en igjen. Nå er det ikke mange dager til skolestart å jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skulle gjøre i sommer. Blir ikke akkurat gjort noe mer når man roter seg borti kvinnfolk. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Kenneth: Du må slenge ut bilder av hitlerbrakka di da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Blir ikke akkurat gjort noe mer når man roter seg borti kvinnfolk. hehe Hehe, nei rart det der :p De pleier å ha en sånn innvirkning på oss :p Går og leter etter FT-motor jeg :o sånn at jeg får bilen min på veien igjen. Skulle stå avskilta i ett år mens jeg var i forsen, og så blir jeg faen meg sendt hjem igjen :( Forresten; Noen som vet om man kan finne ut om en dynamo funker skikkelig uten å måtte montere den? Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 idag har jeg ribbet 940! og rydda/stabla hjula mine..har bare 30(rundt tall og greier) hvor 4x 17"MAS, 4xeiker(1.burnehjul), 4xstål(2.burnehjul) pluss masse 17"dekk.. kansje ikke store talla for dere som åker bane, men for meg som ikke driver i det yrket ble jeg godt fornøyd og måtta ta meg en ekstra tobakk når jeg var ferdig;) *nå når jeg er så i siget med ufattelig uinterresang OT slenger jeg likså godt opp et bilde av en av dekkavdelingene! haha slik så forresten 940'n ut før jeg begynnte i dag, nå er den helt tom, KUN varmeapparatet igjen, som sikkert ryker i morgen.. *ikke noen av dere som tilfeldigvis har satt 940dash i 740? med 940klimastyringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hehe, nei rart det der :p De pleier å ha en sånn innvirkning på oss :pGår og leter etter FT-motor jeg :o sånn at jeg får bilen min på veien igjen. Skulle stå avskilta i ett år mens jeg var i forsen, og så blir jeg faen meg sendt hjem igjen :( Forresten; Noen som vet om man kan finne ut om en dynamo funker skikkelig uten å måtte montere den? Jeg er også på jakt etter en FT/FK motor. Trenger en helt komplett en til 244 prosjektet. Så om noen vet av så skrik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 orker ikke lete meg rundt her for å prøve å finne svar. jeg har nettopp fått meg en god gammal 240 av onkel. og hadde planer om å putte inn et annlegg da. men lurte på hvor man kan få tak i det plast dekselet som gjør at vanlige cd spillere kan sitte øverts i dashbordet. (sikkert ikke sånn det skrives men...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 orker ikke lete meg rundt her for å prøve å finne svar. jeg har nettopp fått meg en god gammal 240 av onkel. og hadde planer om å putte inn et annlegg da. men lurte på hvor man kan få tak i det plast dekselet som gjør at vanlige cd spillere kan sitte øverts i dashbordet. (sikkert ikke sånn det skrives men...) Skrotnisse her på forumet hadde en slik til salgs! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 B230FT: Jeg satte inn 940 dashbord i 740n min. Med ECC ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Skrotnisse her på forumet hadde en slik til salgs! det blir litt unødvendig og kjøpe alt det han hadde samlet. ingen som vet om det er et sted å få tak i bare den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg