Gå til innhold

Bilder filmer fra streetmeet skedsmohallen lørdag 24/9

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Om det stemmer at du bor på sørumsand som det står i profilen din, så gjør jeg og det.. kan møte deg og hente filmen på cd e.l. og slenge den ut..

 

Det hadde jo vert kjempe vis du fikk til noe sånt..

Han har prøvd og sendt til meg 3-4 ganger på msn og den kutter nå det er ca 50mb igjen.

ftp eller irc sier nå bare jeg.

- 94 Honda Civic Coupe

 

X 85 Toyota Carina 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om det stemmer at du bor på sørumsand som det står i profilen din, så gjør jeg og det.. kan møte deg og hente filmen på cd e.l. og slenge den ut..

 

Neida nå går det bra. men hadde ikke gjort noe å få tatt en titt på primeraen, :) men uansett........

 

filmen er ute om 2-3 timer! :)

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt off topic, men vis noen ønsker hosting av filmer evt bilder så gi meg beskjed!

Holder på og finne en grei måte og få lastet dette opp av andre enn meg selv.

Vis noen har en fin måte og få lastet opp via web så gi meg beskjed. servern er en windows IIS server som ikke støtter php.

løsningen er kansje noe ftp kobling i en asp side?

 

Tilbake til Topic m'm

- 94 Honda Civic Coupe

 

X 85 Toyota Carina 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit bra film, er nok en av de beste jeg har sett her på forumet selv om det er litt mørke bilder, men veldig behagelig og se på:) drit rå burnout av omegaen, her er det en film til av den men ikke fra treffet, de som vil se kan jo omega film.MOV

 

Edit: har funnet flere filmer liggendes på datan, får skrike om jeg skal legge ut linker til dem:) er bare smått av omegaen, litt burning og sidelengs kjøring, kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått bilder. Litt seint, men skal slenge ut noen av dem. Er ikke så mange bra, men.. Var jævlig mørkt og uten stativ så blir det vanskelig å få bra bilder.

 

http://palandre-skogen.magix.net/

 

Der har vi dem. Var noen fler bilder som var brukbare, men det var ikke mer plass der nå. Det blei også dårlig kvalitet på de når jeg la de opp nå. damndamn

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår