234 16v Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 lurte på om det er noen som vet om det er lov å fjerne dørhåndtakene? om de godkjenner dette på bt? håper det er noen som vet dette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 er vel ikke lov innvendig men utvendig ser jeg ikke problemet Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 det er 2er feil på eukontroll om det mangler utvendige dørhåndtak Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 kansje man får lakke 8 dører og sveise et sett til verdags bruk og bytte når man skal på eu :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Ifølge denne tråden kan det bli godkjent. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=18334&page=7&pp=15 Skriv en skriftlig søknad til biltilsynet og spør dem. Vurderer og gjøre dette selv en gang i fremtiden... Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 min kom gjennom eu uten dørhåndtakt bak..!!! så bare å sveise igjen.. så kjøper du sånn mekanisme som popper opp døra når du trykker på en knapp, veit ikke hva det heter jeg... men tenkte jeg skulle montere d i vintern... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 men hvordan blir det med lås da? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 ka skal du med lås uten dørhåndtak? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
234 16v Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jeg tenkte å fjerne alt av dørhåndtak og lås slik at den ble som sundin sin. har sett mange amrikanere som har fjerna alt og de må jo også gjennom eu`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jeg tenkte å fjerne alt av dørhåndtak og lås slik at den ble som sundin sin.har sett mange amrikanere som har fjerna alt og de må jo også gjennom eu`n. Sikkert jævlig artig for deg da hvis bilen f.eks begynner å brenne mens du sitter bevisstløs inne i bilen. Redningsmannskapet bruker en del mere tid på å bryte opp døra i stedet for å røske den opp med dørhåndtaket. Samme hvis bilen havner under vann... Ikke særlig betryggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Sikkert jævlig artig for deg da hvis bilen f.eks begynner å brenne mens du sitter bevisstløs inne i bilen. Redningsmannskapet bruker en del mere tid på å bryte opp døra i stedet for å røske den opp med dørhåndtaket.Samme hvis bilen havner under vann... Ikke særlig betryggende. Nei? Detta har vært tatt opp før, og som det ble sagt da.. tror du brannvesent bryr seg om å åpne døra med et dørhåndtak? Ok, kanskje de gjør det, men de bruker ikke noe lenger tid på å knuse ruta og åpne innenifra isåfall.. Jaja, samma det Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 Litt ekkelt på vinters tid, skal ikke mye fukt og speik til at døra ikke popper opp, bedre og ha et håndtak og bruke litt makt på da, eller varme :ratatatat :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 rodder blir jo godkjent med door poppers..så da må vel 240 også bli det.. skal fjerne det på min også.. får jo kanskje vurdere å slenge det på søknad om motorbytte... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 jeg tenkte å fjerne alt av dørhåndtak og lås slik at den ble som sundin sin.har sett mange amrikanere som har fjerna alt og de må jo også gjennom eu`n. I amerika er det ikke EU-kontroll på biler, kun i EU og norge. Det eneste amerikanske mydigheter bryr seg om er CO-utslippet, eller gir de ganske faen i alt, er derfor volvo kom med innsprut i usa før europa. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 I amerika er det ikke EU-kontroll på biler, kun i EU og norge. Det eneste amerikanske mydigheter bryr seg om er CO-utslippet, eller gir de ganske faen i alt, er derfor volvo kom med innsprut i usa før europa. viss du læs ka som står så kankje du finn ut at hanj ment på amerikanske bila i norge! ikke i amerika! ingen som kanj vær så borte vekk at dæm itj vet at d itj eu godkjenning i usa! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg