Gå til innhold

Hyundai Tiburon - noe galt med den?

Ranger emnet


GeeZuZz

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må nok intensivere markedsføringen noe.

 

Tenkte å ta en prat med Hyundai Norge for å se muligheten av å lage en hjemmside sammen - så blir det å legge lapper på ruta til folk for å trekke dem inn.

 

Forøvrig trenger Hyundai Norge noe førstehjelp på sine sider også; er vel de eneste i Europa som ikke benytter mulighetene som ligger der - dølle saker. violin

Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen

 

'06 BMW 118d

'08 VW Passat Blue Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who knows - det er da solgt noen 1000 Hyundai i Norge etterhvert. Harru bil erru me; uansett alder.

 

Tipper Scania klubben er gromme saker - serverer garantert grill i brød på alle treff. Eller BMW diesel klubben............rakle kakle :hammer

 

Det ble solgt noen tusen aksjer i T5PC også. At mange kjøper noe, betyr ikke at det er lurt.

 

Både med tanke på at det er mer stål i en felg på en Scania enn i 10 Hyundaier, og at grill i brød er godt tror jeg nok at jeg foretrekker Scania Drivers Club. Noen egen klubb for BMW'er med diesel finnes ikke....er dog medlem av BMWCCN, som forøvrig er Europas 3. største BMW-klubb.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble solgt noen tusen aksjer i T5PC også. At mange kjøper noe, betyr ikke at det er lurt.

 

Både med tanke på at det er mer stål i en felg på en Scania enn i 10 Hyundaier, og at grill i brød er godt tror jeg nok at jeg foretrekker Scania Drivers Club. Noen egen klubb for BMW'er med diesel finnes ikke....er dog medlem av BMWCCN, som forøvrig er Europas 3. største BMW-klubb.

 

Jeg tror du tar feil med henblikk på det med vekt på Scania felgen - skal få det sjekket opp; og lover å gi deg tilbakemelding.

 

Personlig har jeg aldri valgt bil utfra hvor tunge felger den har, men vi har alle våre preferanser - det ene er vel like greit som det andre ? :thumb

 

Grill i brød er digg det - no offence intended.

Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen

 

'06 BMW 118d

'08 VW Passat Blue Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
I Europa heter bilen coupe ..usa Tiburon ..men i korea heter den Turbulence ..

 

tuscani er det nyeste typen ..gen3 ..

 

jeg har 2000 mod ...gen 2 ...den med 10lampers front ..

 

Tøft - velkommen til forumet.

 

Store utgifter på lypærer på denne modellen ? kiddie Fint hvis du kunne poste et bilde også.

Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen

 

'06 BMW 118d

'08 VW Passat Blue Motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

oversikt bilde over trunken min nå :) Sef ikke ferdig,men fikk lyd ihvertfall.. Skal inn mer, og delvis trekkes og lakkeres ;) (glassfiber osv)oversiktbak.jpg

 

bygget for å passe sete ryggen, og for nok bredde pga porten er på siden. Fulgt kicker sine volum mål og port lengde på prikken, så spiller topp! Må bare få kjøpt mer dempe masse til bak luka :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår