Gå til innhold

Drivknutte til Mazda 626

Ranger emnet


Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

om det ikke er så falig om de er nye så koster jo dette ingentin på et huggeri, og da er det hele akslingen.

 

men da er det jo alltids en risiko og kjøpe brukt da.

Mazda 626 2.0i 16v combi -88

x -Mazda 626 2.0i 16v combi -89 (R.I.P. kondemnert)

x -Mazda 626 (ingenmotor) stv -88 (Delebil/Vraket)

x -Lada 1500S -85 (jordebil/vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess jess.... jeg har fått tilbud på en mazda 626 stasjons vogn 1990mod gått 260.000 Ingen rust bare litt overflate rust enkelte plasser. Får med Sommerdekk Og vinterdekk. I god teknisk stand Utenom de defekte drivknuttene... får bilen for 8000,- Ville dere har kjøpt den?

 

Jeg er ikke så veldig god å skru enda Og vet ikke om det er vanskelig å skifte drivknuttene... er det vanskelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess jess.... jeg har fått tilbud på en mazda 626 stasjons vogn 1990mod gått 260.000 Ingen rust bare litt overflate rust enkelte plasser. Får med Sommerdekk Og vinterdekk. I god teknisk stand Utenom de defekte drivknuttene... får bilen for 8000,- Ville dere har kjøpt den?

 

Jeg er ikke så veldig god å skru enda Og vet ikke om det er vanskelig å skifte drivknuttene... er det vanskelig?

 

Hva slag motor sitter det i bilen? 8000 er ikke en gal pris, men jeg har jo ikke sett bilen..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm har tatt bort drivknutene på min nå, er ikke så veldig vanskelig, nå gjorde eg det sikkert ikke på den anbefalte måten da alt skulle av uansett, eg fjerna støtdemperen, også løsna eg den store bolten i senter i bremsa også vippet eg bare ut drivleddet fra hjulopphenget også drog eg det ut fra girkassa (venstre side), på høgre side må du skru av 2 skruer bortover motoren som støtter drivleddet før du klarer å dra det ut :)

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår