Gå til innhold

hvem stakk av fra purken i Raveien?

Ranger emnet


BBandersen

Anbefalte innlegg

det var en mc da,men fant ikke tema i mc forum...så sry hvis noen blir grettene! men dreiv å trente på tirsdag og hørte en dude dro på godt :P kikka ut av vinduet og først kom en mc og 50 m bak lå en purk,med blålys... så de ved esson i raveien...noen flere som så det? noen som veit hvordan det gikk? regner med duden kom seg unna :D

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var en annen dag og et annet sted (kommer ikke på hvor jeg leste artikkelen og når), men var det han som tryna når han prøvde å kjøre fra dem..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel strengt tatt borreveien. Så sykkelen med politiet etter seg i rundkjøringen. Var en sånn grønn metallik r-sykkel, det er alt jeg vet.

 

EDIT. ved esso heter det kirkebakken :)

 

 

jevlig rart at jeg bor i raveien 3 hvis det heter borreveien????? posten er det mye surr med, men regner med adressa stemmer ;) enig i at den veien er litt lang ja :P så ved borre kirke er vel bedre sagt da? kjørte mot horten så kan jo stemme at det var han...var greit vått den dagen...

"Politiet la seg på hjul etter MC-føreren da han nektet å stanse i en rutinekontroll på Hortensveien i 20.20-tiden onsdag." stemmer med tiden og..kan hende det var onsdag og ikke tirsdag :P hatt influensa så skylder på det... "Ulykken skjedde da MC-føreren kom borti forskjermen på en møtende bil og kjørte av veien. " gått gjort av politiet å holde følge ass...Har faktisk ikke sett no kontroll de 3 mnd jeg har bodd der enda jeg, men tviler ikke på at det er det :(fartskontroller eller mest rutinekontroller?

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å prøve og forklare litt om veinavna:

 

Borreveien begynner ved Lyskrysset på Tveiten (Shell i Horten"SEntrum") og går ut til ca Rundkjøringen på Borre... Derifra heter det vel Kirkebakken ett stykke før den går over i Raveien (frem til ca Åsgårdstrand) som der går over i Hortensveien....

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kirkebakken slutter ved kirken...altså...fra rundkjøringen til kirken!? for jeg bor i raveien og bor like for esson...men ellers hørtes det ikke så dumt ut...why hortensveien etter raveien? :P faans forvirrende :P

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

why hortensveien etter raveien? :P faans forvirrende :P

 

Den bytter navn ved kommunegrensen. Hortensveien går, som en forstår av navnet, mot Horten (fra Tønsberg) og er nummerert stigende den retningen, mens Raveien går frem til kommunegrensen fra Horten og er således nummerert stigende den retningen. :)

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår