juba Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Er det mye pes å bygge om til servostyring på en -86 golf CL?? Og hvem donorbil skal en bruke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 tipset er jo golf 2 med servo :) Bare ta det fra hvilken som helst g2, men få med: Brakettene til pumpa, pumpa, tanken med slangene, tannstangen, også lurer jeg på om du må ha den nederste delen av rattakselen.. bolt on ellers.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=4 Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Golf2 med servo, burde vel tenkt ut det selv:-) takk for linken, da blir det vel en tur på skroten i morgen for å se hva en kan finne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Om jeg ikke husker heeelt feil.. Bygd om på min gamle jetta.. *pumpe med brakett og reim. *reimhjul til motoren. *tank med slanger + småfester til slangene. (feste må lages selv til tanken) *tannstag. *leddet som går fra tannstag til rattstamme. *gummibelgen i gjennomføringen tror jeg var ulik. Ene type passat fra 89 til 96 eller noe har lik pumpe og diverse.. Vet ikke helt åssen det er med tannstaget, men leddet fra tannstaget og inn til rattstammen er iallefall lik fra passaten... Forskjellen på det leddet er at det er forskjell på antall tagger der den festes på tannstaget... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 takker! Da ser vi etter gammel passat også:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Enkelte Audi 80 har også pumpe som passer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg