Darkstar Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 tuzen tankz folkz for alle de gooe tipza.......bilen er funnet igjenn,,,, men den er slakkta.......R.I.P Utrolig kjipt da! Den bil var virkelig kul syns eg. Så den i sommer en gang når jeg var i Øystese med en kamerat. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 tuzen tankz folkz for alle de gooe tipza.......bilen er funnet igjenn,,,, men den er slakkta.......R.I.P hvor ble bilen funne? hvordan så den ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Kondolerer... Tatt de som tok den? Sånne folk fortjener grisejuling ass.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 piz kommer i morgen....men de er ikke ett pent syn asså.. ffffffffffffffffaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn nåken som e med å ta livet av han såm har gjort dette?? Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 føler med deg..... har stooor forståelse for at denne bilen er et meget tap. Når "go´biln" ender slik eller som totalvrak/havarert er det nok ufattelig kjipt.... Å be med deg noen for å knerte rasshølet som er tatt ( forstår innlegget som at noen er tatt med buksa på knærne.. ) er vel i heftigste laget... MEN hvor i landet ble bilen funnet? Nå er det også relativt vanlig at andre kriminelle blir eksponert i media bl.a. , med bilde,fullt navn, alder og hva de måtte ha blitt dømt for.. dette være seg fra se og hør kjendiser som kjører i fylla til værst tenkelige Kunna ikke du lagt ut litt info om hvor i landet det finnes folk som slakter biler og hva vedkommede heter...? Kan jo godt legge ut et bilde og for meg.. Går selv til anskaffelse av tyngre tyverisikring mandag førstkommende! kondolerer. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 leit med bilen... dumt den blei stjålet for å bli ribba.. men i første inlegget ditt... skulle det være så utrolig vanskelig å SKRIVE NORSK? slik teit 14iss sms homo språk kunne vi alle vært foruten... bleklager OT.. men blir nesten litt irritert over at folk ikke gidder og ta seg tid til å skrive rett.. vi er da tross alt en del voksne mennesker her som synes det er best å lese norsk på den måten det blei laga... er det noen som har innvendiger mot det jeg skrev nå. ta det på PM.. nok OT nå! TAKK edit: joda. har nok noen skrive feil jeg og som alle andre, men snakker ikke jalla 14iss sms homo språk heller Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 føler med deg..helt for jævla og se bilen sånn... Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Kondolerer, trist dette... Tok de motoren og ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lile grønne Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 motoren står fortsatt i.....men haltech hjernen er vekke... Siter lille grønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 jeg regner nesten med at den blir bygd opp igjen? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 motoren står fortsatt i.....men haltech hjernen er vekke... Kjipt. Får du noe igjen på forsikring? Føler med deg... På tide å ta ut balltreet og finne folka? :deng Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 kvar fant du bilen? Kondolerer Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Så brutalt ut der den stod blant all søplet og drittet. Hadde jeg kommet og funnet bilen min sånn hadde jeg begynt å grine... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 kjipe greier! håper du får tak i svina som er skyldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg