Lompe Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Topic sier seg vel selv.. Men hvordan gjør jeg dette? det er på en 87mod combi coupe. Er det bare å varme merkene opp? vil da noe lakk bli rivi av? help..vil gjøre det så fort som mulig. tAKKER FOR hjelpen. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
artex Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 tok et skru jern jeg å knakk de av.. funka fjell :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Hvis du varmer merkene vil limet løsne så de vil komme lettere av. Min bil skal lakkeres så jeg brukte bare et lite skrujern, men var forsiktig. Kan også bruke en spiss trepinne, mindre sjangs for å ripe opp lakken så. Sitter noen av merkene på fangere o.l plastgreier? Vær obs på at hvis fangerne/grillen/plast ikke har hatt ordentlig grunnarbeid så sitter lakken løst og kan følge med merket/limet. Dette skal ikke skje hvis grunnarbeidet er bra, men vær forsiktig så går det så fint så. Du kan også bruke tanntråd, tynt fiskesnøre (?) og bare dra det opp og ned bak merket slik at du skjærer av merket fra limet. Så er det bare å gnikke bort limet etterpå. Muligens ta en liten polering over, vet ikke hvordan lakken din er, eller hvor nøye du er :wonder Lykke til.. Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 takker..jeg prøver i dag jeg. da ser vi hvordan det går :deng prøver jo å få det så bra som mulig.. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_ Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Fått fjernet merkene? Hvordan gikk det? Siter Pioneer - Stinger - Morel - Evus - Phoenix Gold Mondeo MK1 prosjekt.....RS kitt, bilstereo, DVD osv. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81122 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 nå er merkene fjærna.. brukte føner og barberblad. gikk veldi greit. må bare få tak i no tynner så jeg får bort resten av lim..kan sikkert få ut bilder hvis ønsklig. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 hvis du vil ha lakken fin så bruk heller biltemas label off (Sitrusspray) i stedet for TYNNER wtf? eller for eksempel autoglym tar remover som også fungerer. jo mer du gnikker for å få av limet, jo mer matter du lakken. polér etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg