Autotune Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Får ikke strøm til ISV(Tomgangstabiliseringsventilen)Langt ord gitt. Noen som vet hva det kan være? Skulle også hatt bilde av sikringsboksen/rele plassering til noen som har 16V KR i mk1, og som fungerer plettfritt. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Sorry off topicen, men er bilen godkjent med 16v eller? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Har du KR- eller DX-nett? Kjører med DX-nett i min og jeg har rett og slett ikke kobla til tomgangsstabilisatoren. Har bare justert opp tomgangen en tanke og det funker. Grei nødløsning (som har vart i to år snart;)). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Kjører med KR nett. Skal på biltilsynet etter montering av skiver bak. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Kjører med KR nett.Skal på biltilsynet etter montering av skiver bak. Det er vell ikke bare det som må til, er det? trodde kansje man ikke fikk godkjent noen som heldst einser med 16v utenom att man dro til tyskland for og få papirer på det'?? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har så vidt snakka med "tilsynet", og sa bare at jeg hadde bytta til 16V topp på min 8vGTI. Spurte hva jeg måtte gjøre for å godkjenne. De sa at jeg måtte få en utskrift fra importør hva som var forskjell på 8V og 16V(effekt, bremser osv.) Nevnte ikke noe om hvilken type Golf jeg har, og jeg tror det skal gå bra med papira fra MK2. Eneste forskjellen der er bremsa bak, og luftføringer til bremsene foran. Skal prøve, og går det ikke så er det ikke nå krise. Var på EU med bilen hos biltilsynet, og den gikk igjennom med 16V motoren. STår jo ikke noen steder hvor mange ventiler det skal være i bilen. Han sjekka bare at det var rett motorvolum, og det er det jo. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Har så vidt snakka med "tilsynet", og sa bare at jeg hadde bytta til 16V topp på min 8vGTI.Spurte hva jeg måtte gjøre for å godkjenne. De sa at jeg måtte få en utskrift fra importør hva som var forskjell på 8V og 16V(effekt, bremser osv.) Nevnte ikke noe om hvilken type Golf jeg har, og jeg tror det skal gå bra med papira fra MK2. Eneste forskjellen der er bremsa bak, og luftføringer til bremsene foran. Skal prøve, og går det ikke så er det ikke nå krise. Var på EU med bilen hos biltilsynet, og den gikk igjennom med 16V motoren. STår jo ikke noen steder hvor mange ventiler det skal være i bilen. Han sjekka bare at det var rett motorvolum, og det er det jo. Fiffint :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg