cossie power Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 coustic rta 33 ønskes kjøpt,eventuelt byttes i valgfritt bilstereo utstyr tlf 99543233 Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 coustic rta 33 ønskes kjøpt,eventuelt byttes i valgfritt bilstereo utstyrtlf 99543233 det har jeg....he,he ring meg du jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Hva er pris på sånn fett utstyr ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 det har jeg....he,he ring meg du jonny trodde ikke de lagde det mer.... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 trodde ikke de lagde det mer.... de gjør heller ikke det...finst jo mange andre alternativ da,så det er ikke krise..... Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 de gjør heller ikke det...finst jo mange andre alternativ da,så det er ikke krise..... :-) pris er jo interesant!!! cheers miken tålte ikke mye ellers... for folk som lurer så er det RTA= Real Time Analisator såkalt spektrum analisator på godt norsk :hammer den var i vanlig Din størrelse og meget praktisk med printer utgang som viste kurven.... et most når i NASCA var en av kriteriene jevnt frekvens.... :hug: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 :-) pris er jo interesant!!! cheers miken tålte ikke mye ellers... for folk som lurer så er det RTA= Real Time Analisator såkalt spektrum analisator på godt norsk :hammer den var i vanlig Din størrelse og meget praktisk med printer utgang som viste kurven.... et most når i NASCA var en av kriteriene jevnt frekvens.... :hug: Alternativet er jo å bruke laptop, TrueRTA og en ok mic ;) Et meget billig alternativ til en standalone RTA (hvis man har PC/laptop fra før). Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg