Gå til innhold

960 delebil...

Ranger emnet


Vomaz

Anbefalte innlegg

jeg har sett meg ut en bil nå, den skal bli DELEBIL...

 

skal ha motor, girkasse seter +++ inn 245n min.. men dersom noen har en 940/960 til meg SVINBILLIG kan jeg jo montere delene over på den bilen;) :hammer

 

men det jeg lurte på er om det er noen fordeler med 2.5 eller om jeg må se etter ny bil med 3.0?? jeg var ute etter manuell kasse såe, da må det vel bli en 2.5 eller? eller kom 3.0 med 180 hk med mauell kasse?

 

jeg har skaffet biltralle og pengene nå ;) cheers

 

jeg tenkte på denne bilen :wave

83-83982587583.jpg

 

http://www.blocket.se/view/5694661.htm?caller=dal_s&l=0&c=1&city=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du evnt.skal selge unna no karosseri deler fra den så står jeg klar med lommeboka!! (Er sikkert ikke den eneste!) :)

du er ikke den eneste som har vist interesse i deler m'm

 

hva kan man forvente seg å få for en komplett front feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det blir denne bilen allikevell.. funnet ut at jeg skal ha 3.0 istede;) såe sitter å tenker på en 92mod bil med svart skinn interiør osv osv... skal se om ikke jeg finner en billigere bil nærmere grensa, så jeg kan handle litt ekstra for resterende penger:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har tenkt litt på at det er en 245 som skal ha motorn, å seter osv... såe da tror jeg det blir en stv heller på meg.. men får se skal gjøre istand 245 først... *må montere bremseforsterker, forsterka-fjærer, ventilerte skiver, osv osv... *

feks denne:D

http://www.blocket.se/view/6059890.htm?caller=jll_s&l=0&c=1&city=0

 

4075313.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil bli kvitt den så kast den, jeg har masse sånt "møkk" ligganes, hvis noen vil ha kom å hent!!

 

Jeg har en baklykt til 940 jeg gjærne skulle vært kvitt.. Det er den høyre (bare den delen som blinklyset er)

Er en liten sprekk i den!

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår