Per-Henrik Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 sikringen min går wtf? . Hele tiden når jeg skrur på lysa. Lurer på om om der ett rele som har brent seg. Men stterde/hvor sitter det rele på den kretsen. noen som har noen gode forslag? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 skjedde med meg, var pga en annen krets gikk på samme sikringen, tror det var antibeltevarsleren.. evt et horelys som fanatic volvo hadde lagt opp.. uansett så var det en kortslutning bak håndbrekket.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 ok noen flere?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jordfeil i ledningene til lyktene... Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 fortsatt problemer med lysa, Per? Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Jordfeil i ledningene til lyktene... nei. er ikke det er føre sikringen. i bryteren elle noe. lysa funker når jeg kjører strøm på ledningene som går til lysa. utnom bryteren. (tar ut ledningen fra sikring skapet. som går til lysa og setter spenning på den. da lyser lysa) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 fortsatt problemer med lysa, Per? ja. men nå er det noe annert da. begynte etter at jeg bytta til servo. Men finner nokk snart ut av det. Det var derfor jeg ikke kom gjennom eu kontrollen. og en foing til bære brua bak. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg