Gå til innhold

Clutch B230 FS og M47

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

Ja, nå har den gamle clutchen tålt herjing og burning siden mars, og nå trenger jeg ny. sinter er uaktuelt, har ikke krefter nok til at dette er noe poeng.

har vurdert Sachs middel racing, men er usikker.

 

har noen et eller to gode råd, pris, tilgjengelighet og annen info er fint om dere kommer med.

 

 

 

Mvh erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har den gamle clutchen tålt herjing og burning siden mars, og nå trenger jeg ny. sinter er uaktuelt, har ikke krefter nok til at dette er noe poeng.

har vurdert Sachs middel racing, men er usikker.

 

har noen et eller to gode råd, pris, tilgjengelighet og annen info er fint om dere kommer med.

 

 

 

Mvh erik

 

Jeg hadde en sachs racing 230 mm klutsj med 940 turbo lamell.. Funket meget bra samt at det var kjørbart... vet ikke hvor mye power den må tåle men det skal jo tåle en del med et slikt oppsett.. Klutsjen sto på en b21et med ca 190 -> 200 hk

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår