ealoken Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Ja, nå har den gamle clutchen tålt herjing og burning siden mars, og nå trenger jeg ny. sinter er uaktuelt, har ikke krefter nok til at dette er noe poeng. har vurdert Sachs middel racing, men er usikker. har noen et eller to gode råd, pris, tilgjengelighet og annen info er fint om dere kommer med. Mvh erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Ja, nå har den gamle clutchen tålt herjing og burning siden mars, og nå trenger jeg ny. sinter er uaktuelt, har ikke krefter nok til at dette er noe poeng.har vurdert Sachs middel racing, men er usikker. har noen et eller to gode råd, pris, tilgjengelighet og annen info er fint om dere kommer med. Mvh erik Jeg hadde en sachs racing 230 mm klutsj med 940 turbo lamell.. Funket meget bra samt at det var kjørbart... vet ikke hvor mye power den må tåle men det skal jo tåle en del med et slikt oppsett.. Klutsjen sto på en b21et med ca 190 -> 200 hk Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 trykkplatefra 230et og orginal lamell burde funke fint på din om du ikke har planer om motoroppgradering. da er det like greit å kjøpe en sachs 615 trykkplate med en gang.. holder visst 465nm med orginal lamell Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 pris? og hvor kjøper jeg det? og er det bolton på min girkasse \ motor? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 B230FS er vel 116 hester, og rundt 190Nm så hva du skal med noe annet enn orginale go clutch'en fatter ikke jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg