Laffy Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Kjøpte Verso VVTi i februar da jeg skulle flytte. Go`fornøyd med den :) Planen var en praktisk bil som jeg garantert ikke kom til å bruke penger på, og som kunne ta det beskjedne flyttelasset mitt. Er blitt 16" alu og 40mm senk, greide ikke helt å holde fingrene av fatet :thumb Åssen profil har du på dekkene? Subber de etter senkinga? Har kjøpt meg 2005 diesel som jeg skal gjøre litt med. Har handlet inn senkesett, takvinge og ny potte. 16 toms alu er også på vei. Bakrutene er blitt sota av riis-bilglass. Er jævlig imponert over dieselen, drar bra med 75 hk og 170 nm + ett forbruk på rundt 0,4 på mila :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Dama har Yaris 1,3. Har montert TTE eksos og 17¨. Blir senking og bodykit etterhvert. Er en utrolig tøff bil egentlig. Bare synd det er så stygt interiør. Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Har du noen bilder av den eller? 3- eller 5-dørs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 fin bil, nteriøret er stygt ja.. er ikke akkurat racingseter, men t-sport setene er ganske fine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Åssen profil har du på dekkene? Subber de etter senkinga? Har kjøpt meg 2005 diesel som jeg skal gjøre litt med. Har handlet inn senkesett, takvinge og ny potte. 16 toms alu er også på vei. Bakrutene er blitt sota av riis-bilglass. Er jævlig imponert over dieselen, drar bra med 75 hk og 170 nm + ett forbruk på rundt 0,4 på mila :) Har 45 profil. Skulle ha 40, men de hadde bare 3 dekk igjen i rett prisklasse. Subber litt bak i litt fart på humpete vei. Ser imidlertid ut til at det bare er å brette opp kantene på skjermbuene(de som stikker innover fra hjulbuen). Tenkte å prøve i helga. Må si senk og felg ga bilen et bra visuelt løft Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Har 45 profil. Skulle ha 40, men de hadde bare 3 dekk igjen i rett prisklasse. Subber litt bak i litt fart på humpete vei. Ser imidlertid ut til at det bare er å brette opp kantene på skjermbuene(de som stikker innover fra hjulbuen). Tenkte å prøve i helga. Må si senk og felg ga bilen et bra visuelt løft har du noen bilder av den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Prøve å finne kameraet mitt ikveld, evt bruke mobilen. Mista laptop`en i gulvet, så det jeg hadde av bilder er litt vrient å få frem Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 åssen er Yaris 1,3 forbruksmessig ? Lurer på å bytte Polo stash-onsvogna mi i en sånn. Synes ikke Poloen er spesielt snill,vrient å komme under 0,65 selv med snill kjøring.. JokerS30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Vet ikke åssen 1,3en er, men 1,4 dieselen min bruker rundt 0,41 på mila, og da kjører jeg ikke noe spesielt rolig.. Så den er veeeeldig billig i drift :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 1.3`en ligger på ca 0,7. Men så er det bare småkjøring på meg. Ved langkjøring ligger den nærmere 0,5, men da skal man helst ikke ligge noe spesielt over 100km/t. Blir fort litt turtall og bensinforbruk da Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Eg og har Yaris :)Men dog en Yaris ts turbo :P 150 hk i den lille yariesen er litt morsomt faktisk :) Har du kvittet deg med den igjen? Var det den som tydeligvis hadde rygget i en stolpe eller noe? Prøvekjørte en Yaris Turbo fra Toyota i Åsane for en stund siden, den var artig ;) Over dobbelt så mange hester som i min mor sin gamle, hehe.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsaskogstad Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Alle bilene er dine? Har du spilt litt for mye GT4 ;)? Jeg vet du får Sat-Nav i Norge, men bare sånn liten dritt. I Japan får du Sat-Nav, med stoor skjerm i farger, som fyller ut både infodisplayet og den kanten rundt. Circa 10 ganger så stor som den norske. Spilt for mye gt4 har han nok ikke, bare god råd og glad i import av kule biler ;) Siter 1992 Audi s4 2.2 turbo 1992 Mercedes-Benz 190e 1.8 x 1987 BMW 325i M-tech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har 2003 T-Sport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Har 2003 T-Sport bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg