Gå til innhold

Bilder fra hverdag!...rare ting i trafikken

Ranger emnet


monsterfoot

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ikke med traktor kanskje...

 

Vi snakker 50cm hardpakka brøytekant inntil bilen på BEGGE sider. Det var mildt når jeg parkerte bilen, så kom det en halvmeter snø før det ble kaldt igjen. Den snøen er HARD. Dette førte også til at hjula står i hver sin dype grop.

 

Var ute og gravde litt idag for å gjøre jobben lettere til senere. Brukte rundt en halvtime for å få vekk det verste, og jeg tror jeg skal få ut bilen nå. Flytter selvfølgelig ikke bilen før jeg må, da kommer det bare noen andre og knabber plassen.

 

Så ikke kom her med 5 minutt nei, det kan du drite i.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med traktor kanskje...

 

Vi snakker 50cm hardpakka brøytekant inntil bilen på BEGGE sider. Det var mildt når jeg parkerte bilen, så kom det en halvmeter snø før det ble kaldt igjen. Den snøen er HARD. Dette førte også til at hjula står i hver sin dype grop.

 

Var ute og gravde litt idag for å gjøre jobben lettere til senere. Brukte rundt en halvtime for å få vekk det verste, og jeg tror jeg skal få ut bilen nå. Flytter selvfølgelig ikke bilen før jeg må, da kommer det bare noen andre og knabber plassen.

 

Så ikke kom her med 5 minutt nei, det kan du drite i.

 

 

DU! før det er for seint! om du har planer om åha ut bilen må du ha den ut i DAG!!!!

 

vet du hva som skjer medden snøen om par dager? den blir betong! om intr. kan jeg dra bilen ut for deg for 300spenn!

 

jeg tjente inn over 2.000kr på søndag bare på å slepe løs biler i oslo sentrum! jeg vinsjern ut for deg!

 

Send meg mld på OM om dette kan være intr!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bidd nermere skulle jeg lett fått ut bilen din på 5 menutter, og det uten hjelp av gravemaskiner og traktorer, men med bare en spade.

Ihvertfal 10 menutter max, ingen problem.

Det trenger ikke våre måket til grunnen for å få ut bilen.

 

Forbanna tull, jeg har hatt lappen i 7 år og har kjørt noen hundre tusen km på vinterføre... var det 19 år du var? No offence, men du hadde ikke fått løs den bilen på 10min det lover jeg deg.

 

Og takk for tilbudet DRFTR, men skal nok klare det nå som mesteparten av snøen er gravd bort. Tok ei økt med spaden i dag...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noget krass der, men det er mange som tror jeg er ubrukelig til å kjøre på vinterføre bare fordi jeg FOR TIDEN bor i Oslo. Jeg har bodd både i Vinje i Telemark, Bø i Telemark og Valle i Setesdal hvor jeg hadde de første 5 åra med lappen. Og der er det vinter 6mnd i året, skikkelig vinter.

 

Så ikke ta feil av meg og den gjennomsnittlige frognergutten...;)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhe. kylling;) er fetere å se bila bli slept over hauene da;) du hadde vært løs på 2min kompis;) uten å røre spada;)

 

Sant det. Tar kontakt hvis den helvetes Volkswagen-haugen setter seg fast da :D

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva oslo befolkninga lager så mye piss ut av! på søndag kjørte jeg MANGE! timer i oslo sentrum bare for å leite etter snø å leke meg i! kjørte over snøhauer på 1.5m høyde!

 

se her!

 

dette er ca 60cm snø!

Img_1648.jpg

 

Parkert! rulla mer eller mindre inn på tomgang!

Img_1649.jpg

 

 

Her har dem faen meg brøyta igjen en perfekt ledig plass!!

Img_1651.jpg

 

 

Eller vent.. nei! fikk parkert uansett jeg!

Img_1654.jpg

 

Tjente i tilleg 2200kr på å slepe ut parkerte og fastkjørte biler i oslo sentrum på søndag! er så fett å lese om alle de her jævla miljø svina som kjører sine små yariser og snakker dritt om SUV... håper dere sitter fast til sommern!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah, med 4 tonn som presser ned i bakken 13.5x35" stor hjul som jeg tapper helt ut for luft + at den er heva 6" så hjelper det MYE!

 

i tilleg har jeg vinsjen til hjelp om det skulle stå fast! uansett skal jegut til oslo å ta bilder i morra på BØLER. der er det virkelig helt sjukt! tror islendingene ville missunt meg når de ser bildene. skal vise meg frem over parkerinsplassen der bilene sitter nedgravd;) AHHAH!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ca 10m forbi hu dama på venstre sia? der slutter spora! jeg tok et alternativ spor med lille søplebilen i dag! Min streisa med et cylinderfeste som knakk på pakkebladet så jeg måtte kjøre en res. bil som jeg HELST ville bytta ut med ei trillebor! uansett holdt vi nesten på å sette oss fast når jeg mata 60KM/T gjennom denne hauen! den var ca 50-60cm høy og full bredde på bilen! AHAHH!

 

Img_1833.jpg

 

 

Dette er på bøler!

Img_1827.jpg

 

Ser du fortauet?

Img_1824.jpg

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår